• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

werkblad opslaan als word document

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, maar met een tussenstapje kan het wel. Werkblad opslaan als .txt bestand en dit bestand later openen in Word en daar weer opslaan. Houd er wel rekening mee dat hele "mooie" / "ingewikkelde" opmaak verloren gaat.

Alle data op het werkblad selecteren en kopieren in Word. Dan krijg een tabel in word

Ron

Ik vond mezelf al erg simpel omdat ik het niet kon vinden maar het blijkt dus gewoon niet mogelijk, foei Bill Gates, dat had wel ff beter gekund :)

Bedankt voor de aangedragen oplossingen, opslaan als .txt bestand zou idd een mogelijkheid zijn.

Zou dat kunnen met een macro en dmv een knop op het werkblad, alleen dát werkblad naar .txt exporteren ? (of HTML, dan blijft de opmaak wel behouden toch ? )

Edited:

Ik heb net een plugin gevonden die opslaan als pdf mogelijk maakt, dat is ook een mogelijkheid en eigenlijk beter voor het doel, ik zit alleen met de vraag of dat kan middels een knop op het werkblad (macro, die dan gecombineerd wordt met een al bestaande macro voor printen).

Wie kan me daarmee helpen ?

Laatst bewerkt:
maar het blijkt dus gewoon niet mogelijk, foei Bill Gates, dat had wel ff beter gekund :)

Jij spreekt over 2 verschillende programma's, is het dan niet logisch dat daar verschillen tussen zijn? Anders had Bill het ook in 1 programma kunnen steken.

middels een knop op het werkblad (macro, die dan gecombineerd wordt met een al bestaande macro voor printen)
Gewoon een pdf printer installeren en de macro naar de PDF printer laten printen. Bij voorbeeld deze

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan