Word opent niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenie85

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2007
Ik kan geen WORD openen. hij komt wel in mijn balk te staan en start ook op, maar vervolgens loopt hij vast. Wat kan ik hier aan doen? reacties op de vorige vragen hebben me tot nu toe nog niet geholpen.

En Excel valt regelmatig weg. Dit gebeurt meestal bij het opslaan, maar ook soms uit het niets.

Mijn systeem draait op XP en heb office 2000.

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen! :thumb:

Stop de cd van office er eens in, volgens mij kon je bij 2000 kiezen voor herstellen/repareren van office.

In dit geval zou ik niet gaan zoeken maar meteen Office helemaal verwijderen en opnieuw installeren

Ron

ik zou meteen alles er vanaf gooien en office 2003 installeren.

want als je eenmaal en fout krijgt in office, dan is het beste opnieuw te installeren.
naar mijn ervaring en van de beste oplossing

groet,
Y

Even wachten nog met rigoreuze maatregelen. Verwijder het bestand Normal.dot eerst eens en probeer het dan nogmaals.

Mocht je het bestand niet kunnen vinden, ga dan eerst naar de:

Verkenner -> Extra -> Mapopties -> Weergave en dan het "bolletje" plaatsen bij "Verborgen mappen en bestanden weergeven"

Laatst bewerkt:
Even wachten nog met rigoreuze maatregelen. Verwijder het bestand Normal.dot eerst eens en probeer het dan nogmaals.

Mocht je het bestand niet kunnen vinden, ga dan eerst naar de:

Verkenner -> Extra -> Mapopties -> Weergave en dan het "bolletje" plaatsen bij "Verborgen mappen en bestanden weergeven"

Dit probleem is op kantoor. Mijn collega heeft hier last van, maar ik niet als ik inlog op haar pc.

Dan moet ik haar normal.dot verwijderen?

Dit probleem is op kantoor. Mijn collega heeft hier last van, maar ik niet als ik inlog op haar pc.

Dan moet ik haar normal.dot verwijderen?

Ja, probeer dat eerst eens, want als jij op dezelfde pc - ingelogged onder jou naam - dat probleem niet hebt, ligt het inderdaad mogelijk of w.s. daaraan.

Jongens hartstikke bedankt! Mijn collega is weer blij en ik ben blij dat ik er ook van af ben.

Een goede zaak zo'n site.

Hulde aan julie :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan