Nieuwe Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Vernomen van een (zoals hij zegt) welingelichte computerverkoper dat DE nieuwe Vista over twee jaar op de markt komt. Aangeraden wordt om nieuwe pc's met XP te verkopen om problemen te voorkomen. Er zitten te veel bugs in Vista. Klopt dat?

Klopt niet....

Vaag verhaal. Vista is Vista, de opvolger heet voorlopig Windows 7.

Dat van die bugs vind ik niet kloppen. En "de nieuwe Vista" en "XP computers moeten weg" lijken mij wel héle slechte verkooppraatjes.

lache alweer! We zouden met z`n alle microsoft verklagen! :thumb:

Hoi,

vanaf mijn eerste kennismaking met Vista, nu precies een jaar geleden nooit een centje last gehad:rolleyes: Niet met drivers, niet met applicaties,....al moest je voor sommige progjes even wachten op een voor Vista geschikte versie.

Je moet even de weg weten met dit OS,....mag van mij nog wel een paar jaar mee!

Grtz.

het wordt geen windows 7 maar windows viena zoek maar op google zou ik zeggen

het wordt geen windows 7 maar windows viena zoek maar op google zou ik zeggen

Beide zijn codenamen, vienna is nog helemaal niet zeker. Ook wordt er gesproken over Blackcomb, welke overigens waarschijnlijke een server editie gaat worden.

Windows 7 is gewoon zelfs nog maar een versienummer.
NT 4 = 4
2000 = 5
XP = 5.1
Vista 6

Zolang het operating system nog niet op de markt is kunnen we nog niks erover zeggen, behalve de codenaam en wanneer hij geplant staat om op de markt te komen.

P.S. Is het niet verstandig om deze thread te sluiten? Het is meer een chatbox aan het worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan