NFS most wanted Cannot locate dvd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rens12

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2008
Hallo,

Ik heb laatste NFS most wanted gekocht. Ik geinstalleerd. Maar bij het opstarten van het spel staat er " Cannot locate dvd". Dus wel installeren maar niet spelen dat is raar??

Kan iemand mij helpen??

Hallo,

Ik heb laatste NFS most wanted gekocht. Ik geinstalleerd. Maar bij het opstarten van het spel staat er " Cannot locate dvd". Dus wel installeren maar niet spelen dat is raar??

Kan iemand mij helpen??

De (Gameplay-)DVD moet erin blijven zitten ivm hackers/krakers.

Heb je dit wel en nog steeds hetzelfde probleempje? Dan ligt het of aan de dvd OF aan de cd speler, contacteer je leverancier.

Ik weet dat de dvd er in moet blijven!
nee het ligt ook niet aan de drive, want ik heb er laatst een andere in gedaan en toen werkte hij ook niet.

Als ik jou was zou ik gewoon een No CD-crack downloaden. Moet je wel even zelf naar zoeken, want locaties van dergelijke zaken mogen niet uitgewisseld worden op dit forum ;)

Ik zou terug naar de winkel gaan waar ik het spel had gekocht.
Dit i.v.m. eventuele garantie en/of klantenservice.

Als ik jou was zou ik gewoon een No CD-crack downloaden. Moet je wel even zelf naar zoeken, want locaties van dergelijke zaken mogen niet uitgewisseld worden op dit forum ;)

nee een no cd crack werkt ook niet heb ik ook al geprobeert, en echt van alle site's
maar toch bedankt voor het reageren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan