Download µTorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

CedricT

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Hallo, ik weet niet of ik deze vraag juist plaats, maar ik kan proberen:thumb:

Ik heb meerbepaald een vraag over µTorrent. Ik heb net een paar aflevering van The Fresh Prince Of Bel-Air via µTorrent gedownload, en nu wil ik ze graag opslaan als windows media playerbestand op mijn computer. Iemand een idee hoe dat gaat? Want nu moet ik telkens µTorrent openen voor een aflevering te zien, en da's niet zo overzichtelijk:confused:

Alvast bedankt, groetjes.

Om te bepalen waar je de downloads opslaat doe dan het volgende:

-Start Utorrent.
-Ga naar Opties (boven in scherm)
-Instellingen
-Downloads

In de bovenste balk daar kun je de map selecteren waar je de downloads wilt hebben. (lokaties van binnengehaalde bestanden)
Door op het vakje met de stippen naast de bovenste balk kun je bladeren naar een map.
Heb je een map geselecteerd dan klik je onder op toepassen en ok. Bijvoorbeeld:
C:downloads

Als het goed is kun je nu vanuit die map films ed kijken..

Succes

je moet ze wel eerst downloaden.

jaja, is al gebeurd, ik heb ze zelfs ook al afgespeeld, maar dat is dan via utorrent. ik zou ze graag in mijn bestanden hebben, zodat ik ze bv op een usbstick kan zetten...

Volgens mij speel je het bestand inderdaad met de interne speler af van U-Torrent en moet je even aangeven in de Verkenner dat je het wil afspelen met b.v. Windows Media Player. Klik met rechts op het bestand en kies voor Openen met en kies het gewenste programma. Zet desnoods het vinkje bij Dit type bestand altijd openen met, voordat je op OK klikt.
p.s. je zal wel de nodige codecs moeten hebben om "alles" te kunnen afspelen in media Player, maar dat is weer een ander verhaal.

Interne speler van uTorrent? Is die er dan? Nieuwe functie? (ik update niet zo vaak meer, dus het zou kunnen). Maar volgens mij is die er dus niet. Maar de topicopener is ook niet helemaal duidelijk met wat nu precies de bedoeling is. De betanden zijn al gedownload, maar worden nu afgespeeld via utorrent? Òf kan de topicopener de bestanden alleen maar vinden via uTorrent? Indien het laatste het geval is, zou het antwoord van thaGenius32 een oplossing hebben geboden. Echter reageerde de opicopener na zijn reactie weer, en vertelde niet of het ook een oplossing voor het probleem was of niet. Je zou zeggen van niet, omdat ze ingaat op mr,x' reactie.....:confused:

Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik niet weet of u-torrent een interne speler heeft, ik gebruik het zelf niet. Misschien denkt de ts alleen dat het met u-torrent geopend wordt...

Om te bepalen waar je de downloads opslaat doe dan het volgende:

-Start Utorrent.
-Ga naar Opties (boven in scherm)
-Instellingen
-Downloads

In de bovenste balk daar kun je de map selecteren waar je de downloads wilt hebben. (lokaties van binnengehaalde bestanden)
Door op het vakje met de stippen naast de bovenste balk kun je bladeren naar een map.
Heb je een map geselecteerd dan klik je onder op toepassen en ok. Bijvoorbeeld:
C:downloads

Als het goed is kun je nu vanuit die map films ed kijken..

Succes
Ik heb het op jouw manier gedaan, en het werkt!
Bedankt iedereen.
Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan