Weer het zelfde probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Achmed1

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
Ik heb daar net mijn koeler ontvangen de artic cooling freezer pro 7,Ik installeer het goed ik start me pc op en ja het zelfde probleem als eerst het valt na paar seconden uit wat kan het zijn zou iemand me a.u.b kunnen helpen En ik heb al nieuwe koelpasta aangebracht en alles goed aangesloten!!

ik begrijp het niet meer

:(

Laatst bewerkt:
Voeding heeft het meschien begeven?>

Laatst bewerkt:
Heb je die PC helemaal zelf gebouwd of niet?

hm ik heb het laten bouwen door iemand

Maar zelf kan ik ook wel bouwen een computer. Maar probleem is alle cabels zijn goed aangesloten alles gechekt en ja er is weer een probleem kan het zijn dat er iets mis is met me moederbord :confused:

En van welk merk is die ?

Best Buy 430W Voeding (ATX, Bigfan, Bulk

Intel Pentium D 915 Dual Core

Asus P5B-VM DO, Q965 (mATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, VGA, 1394)

Twinmos 1GB DDR2 PC5300 667MHz CL5

Kijk wat ik heb ontdekt

http://www.bcchardware.com/gallery/albums/ArcticCoolingFreezerPro701/installed.sized.jpg

Ik heb het anderesom ik heb niet zo geinstalleerd kan het door dat zijn dat het uitvalt

:( :( :(

Dat zou kunnen wegens een slechte airflow. Maar als de koeler en de cpu goed contact maken, zou dat niet na een paar seconden mogen gebeuren, dus nee, dat is het niet.. Ik heb je oude topic ook doorgelezen en ben bang dat het in eerste instantie misschien niet aan de koeler heeft gelegen, maar aan een andere hardware onderdeel.

Dat zou kunnen wegens een slechte airflow. Maar als de koeler en de cpu goed contact maken, zou dat niet na een paar seconden mogen gebeuren, dus nee, dat is het niet.. Ik heb je oude topic ook doorgelezen en ben bang dat het in eerste instantie misschien niet aan de koeler heeft gelegen, maar aan een andere hardware onderdeel.

Dan kan het aan de voeding liggen? of want anderes ik heb alleen de koeler eruit gehaald verder niks anders

Laatst bewerkt:
Mensen probleem is opgelost het is net geinstalleerd en werkt goed

Mijn CPU IS NU 43 MB OOK 43

Is dat goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan