Usb 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

renevld

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2008
Goedemiddag..

Ik heb een acer Aspire 5610 /5612wlm en na herinstallatie, lijkt het alsof me usb 2.0 drivers niet goed meer werken, het apparaat geeft bij apparaat beheer niet weer dat er problemen mee zijn, maar bij het gebruik van bijvoorbeeld een externe hardeschijf geeft windows aan dat het apparaat sneller kan werken.. Als ik dat open krijg ik een overzicht met me usb poorten en op welke ik hem dan wel zou moeten aansluiten

Maar hij in elke poort geeft hij dezelfde melding.. ik heb me chipset al geupgrade..

Iemand enig idee?:shocked:

Hallo.

Alles van de usb verwijderen en dean de pc opnieuw opstarten dan vind hij de usb weer en installeert hij de drivers opnieuw.
Als het goed is zal alles dan weer goed werken.
Ook even kijken als je de pc opnieuw opstart wat hij vraagt of zegt.
Kan zijn dat hij om de cd van windows vraagt of om de cd van je moederbord drivers.
als hij om de cd van windows vraagt de drivers hiervan installeren. vraagt hij om de cd van je moederbord dan kijken waarmee hij de usb 2.0 erkent.

Groeten Cees.

Hallo.

Alles van de usb verwijderen en dean de pc opnieuw opstarten dan vind hij de usb weer en installeert hij de drivers opnieuw.
Als het goed is zal alles dan weer goed werken.
Ook even kijken als je de pc opnieuw opstart wat hij vraagt of zegt.
Kan zijn dat hij om de cd van windows vraagt of om de cd van je moederbord drivers.
als hij om de cd van windows vraagt de drivers hiervan installeren. vraagt hij om de cd van je moederbord dan kijken waarmee hij de usb 2.0 erkent.

Groeten Cees.

Hallo Cees,

Bedankt voor je advies, helaas heb ik dit al geprobeerd, en bij het opstarten geeft hij een aantal usb installatie foutmeldingen dat er geen drivers gevonden kunnen worden, er zat geen windows cd bij mijn laptop..

Sorry , dacht dat het over xp ging .
Misschien dat het programma everest achter de naam van die drivers kan komen en eventueel downloaden .

Sorry , dacht dat het over xp ging .
Misschien dat het programma everest achter de naam van die drivers kan komen en eventueel downloaden .

Was het er inderdaad vergeten bij te zetten.. ja maar het rare is hij geeft geen foutmeldingen bij apparaat beheer.. ik ga eens even downloaden bedankt voor de tip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan