gamen op HD tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen A

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2008
Hallo allemaal,

is er hier al iemand met ervaring op het gebied van gamen met een pc op een HD tv?
Hoe is de beeldkwaliteit?
Wat voor afstand zit je er vanaf?
wat voor games doe je?
wat voor videokaart heb je?
wat voor tv heb je?
is het een succes?
ect...

ben benieuwd!

groeten Jeroen

Ik heb geen idee of ik een hd tv heb maar ik heb gegamed op mijn tv.
Met computer spellen krijg je moeilijk leesbare letters. Mooi beeld voor de rest.
ATI 1950X Pro
COD4 speelt er prima op.
Oblivion niet vanwege het vele lezen.

Laatst bewerkt:
HD of Full HD krijg je alleen als je met HDMI aansluting gaat werken. Ik denk niet dat je een video-out met HDMI hebt.

HD of Full HD krijg je alleen als je met HDMI aansluting gaat werken. Ik denk niet dat je een video-out met HDMI hebt.

Eind van't jaar wil ik alles nieuw kopen incl pc met alle benodigdheden... maar met HDMI krijg je dus full HD beeld vanaf je pc zeg maar?

Yup...
Tegenwoordig hebben alle nieuwe pc's een HDMI uitgang, dus daar zie ik geen probleem in, maar over een HDMI kabel gaat veel meer data dan over een VGA kabel.

Om op jouw eerste vraag te reageren, echt gegamed met mijn PC heb ik niet, ik heb wel met mijn laptop op mij LCD scherm gewerkt, en dit werkt smetteloos, haarscherp beeld, alleen moet je de letters groter maken. Het is anders niet te lezen, zo dun worden de letters dan.
Wel filmpjes via internet gekeken en dat ziet er perfect uit (met een VGA kabel), dus ik kan mij indenken dat met HDMI er alles strak uit zal zien.

gr en veel plezier met de aankoop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan