Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

GreenPiggy

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2008
Hallo,

Ik ben van plan binnenkort een laptop te kopen. Ik heb er al een aantal gezien van rond de 800 euro, mijn budget is 850 euro. Alleen vraag ik me af waar ik het meest op moet letten om te gamen.
Ik hoef geen xtreem goeie games te spelen maar vooral mmorpg die gratis op internet te vinden zijn als wow, cabal en flyff.

Ik zie verschillende laptops als eentje met
3gb geheugen, 256 videokaart en een niet zo'n goede processor. Maar ook 2gb geheugen, 256 videokaart, en een veel snellere processor. Voor de zelfde prijs.

Wat is beter om te gamen is mijn vraag.
Groet,
GreenPiggy

de 2e want als je een trage processor hebt trekt hij al je beter hardware omlaag

Maar als je spellen speelt maakt het dan veel uit of je 2gb of 3gb hebt?

Dat 1 gigaatje (30 tot 50 euro?) compenseert m.i. never de prijs van een "veel" snellere processor, dus er zullen meer componenten moeten verschillen.

naar mijn mening is het verschil tussen een duocore 2ghz niet veel sneller dan een duocore 1.9ghz, maar die hp heeft 250 gb:cool: en die acer maar 160 gb:(

Ja ik had eerst een andere maar die kon ik niet vinden. Maar maakt l2 cache 512kb of 1mb niet veel uit?

Laatst bewerkt:
Wat is beter bijv.
1,9 processor met 512mb l2 cache of (amd x2 tl-58)
1,5 processor met 1mb 1l2 cache (intel duo core 2(denk ik))

Om eerlijk te zijn lijkt mij die niet veel en heeft het ook weinig te maken met mijn eisen. Ik wil best wat meer uit geven dan dat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan