logitech g15 toetsenbord.

• Onderwerp starter Onderwerp starter giraf
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

giraf

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2005
Pas heb ik een nieuw toetsenbord gekocht, een logitech g15.
Wat ons opvalt is, het toetsenbord kun je pas mee werken als de pc helemaal opgestart is. Als je ooit in veilige modus moet opstarten, kan dat niet want de pijltjestoest werkt niet. Hoe kan ik dat veranderen?
Op het toestenbord staat m1 tot en met m3 , wat betekent dat?
Heb gegoogeld, maar kan niets vinden, weet iemand iets hierover, alvast bedankt.

Hoi,

heb je de juiste/laatste drivers geinstalleerd?

Grtz.

Op het toestenbord staat m1 tot en met m3 , wat betekent dat?
Heb gegoogeld, maar kan niets vinden, weet iemand iets hierover, alvast bedankt.

Ik weet haast zeker dat zoeits in de gebruiksaanwijzing staat, maar toch:
Het zijn de toetsen waarmee je van toetsindeling kunt wisselen. Speel je bijvoorbeeld een online game met verschillende characters, dan is het handig om verschillende acties anders in te delen. En misschien heeft de ene character functie A niet nodig, maar B juist wel, enzovoorts. :)
Zo kan in M1 onder G6 het commando "Loop vooruit" zitten, maar in M2 is dezelfde G6 "Schiet". Bijvoorbeeld.

Overigens heb ik dit net op internet opgezocht, dus het is wel te vinden...:rolleyes:

Dit toetsenbord gewoon bij mediamarkt gekocht, zat geen gebruiksaanwijzing bij. Stom van me , had ik naar moeten kijken.
Iemand heeft voor me dit toetsenbord aangesloten, de juiste drivers????
Ben bang dat ik iets fout doe en verder van huis kom.
Ik zal dit weekend proberen te googelen, waar ik dit vind.

Ben op de logitech site de drivers te updaten.
Ik heb windows xp. wat wil zeggen multilingual 32bit of 64 bit, dat vragen ze????
Zou iemand dat willen uitleggen, zodat ik de juiste vind.

Mutlilingual 32 moet je hebben. Ik ga er vanuit dat je geen 64bit besturingsysteem hebt. anders had je dat wel geweten.

De G15 werkt gewoon in veilige modus hoor. Ik heb zelf ook de G15. Zelfs in het Bios kun je hem gebruiken. Je moet alleen even de Bios settings nalopen met een gewoon toetsenbord. Even kijken of je niet ergens USB keyboard op "Enabled" moet zetten.

PS als jij het nieuw gekocht hebt, moet er een cd-rom met drivers en handleiding bij zitten.

Laatst bewerkt:
Fietsen moet je ook eerst leren en dan kun je het voor altijd.
Hoe moet ik in de bios kijken ???? Kan iemand mij dat simpel uitleggen???
Alvast bedankt.

Door tijdens het opstarten snel op F8 of DEL of F12 te drukken (het verschilt per systeem), kom je in een DOS-achtig scherm waarin je vanalles kunt instellen. Daar kun je waarschijlijk ergens instellen wat Crash zei:
Crash zei:
Je moet alleen even de Bios settings nalopen met een gewoon toetsenbord. Even kijken of je niet ergens USB keyboard op "Enabled" moet zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan