hawkie
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 mei 2002
Ik ben van plan om binnenkort een geheel nieuw systeem aan te schaffen / te laten bouwen. De PC zal gebruikt gaan worden voor fotobewerking en dus is een goede monitor onontbeerlijk. Nou zou ik het liefst een Apple cinema display 23 inch aanschaffen en ik heb gelezen dat dat tegenwoordig geen probleem meer hoeft te zijn mits de videokaart een DVI aanlsuiting heeft die DDC technologie voor breedbeeldweergave ondersteunt.
Ik heb 2 vragen:
1. hoe kom ik er achter welke videokaart geschikt is? Via google zoeken levert niet echt iets op. Ik zou dus graag merk en type willen weten.
2. Bij de apple-dealer werd mij verteld dat windows XP niet compatible zou zijn en ik Vista zou moeten hebben, maar eerlijk gezegd heb ik niet zo'n vertrouwen in deze "apple"mevrouw. Ze zei nl. dat ze hier zelf geen ervaring mee had maar het " van horen zeggen " had.
Ik heb 2 vragen:
1. hoe kom ik er achter welke videokaart geschikt is? Via google zoeken levert niet echt iets op. Ik zou dus graag merk en type willen weten.
2. Bij de apple-dealer werd mij verteld dat windows XP niet compatible zou zijn en ik Vista zou moeten hebben, maar eerlijk gezegd heb ik niet zo'n vertrouwen in deze "apple"mevrouw. Ze zei nl. dat ze hier zelf geen ervaring mee had maar het " van horen zeggen " had.