Traag opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

huipie37

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2004
Bij het lezen van deze berichten, haak ik graag in.
Ik werk met een ASUS laptop uit de F3J serie.
Heb een mooie snelle start van ca. 1 minuut totdat ik van Norton de Save and restore (originele versie') installeer. Dan wordt het zo'n 4 min. en 30 sec.
Na gehele verwijdering ook met gebruik van een Norton verwijderingstool alles weer perfect in orde. Daarna Norton Ghost 12 geïnstalleerd en weer dezelfde trage opstarttijd.
Het opstarten in het opstartmenu uitgeschakeld, maar maakt niets uit.

Wie weet wat de boosdoener is c.q. hoe ik dit probleem kan oplossen.
Alternatief is een ander backup en restoreprogramma.....maar welk programma doet dan hetzelfde als Norton ?

Laatst bewerkt:
Ik heb van je vraag een eigen vraag gemaakt.
Dat is normaal bij ons.

Hoi !

Tja....inmiddels is alom bekend dat de Nortonprodukten erg belastend zijn voor je systeem.

Ik gebruik AcronisTrueImage, en geloof me, een verademing na Norton.

Greetz,

Harry.

Perfect, vast bedankt

Hoi !

Tja....inmiddels is alom bekend dat de Nortonprodukten erg belastend zijn voor je systeem.

Ik gebruik AcronisTrueImage, en geloof me, een verademing na Norton.

Greetz,

Harry.

Perfect, maar kun je daar dan ook een complete restore mee doen bijv. d.m.v. een zelfstartende rescue disk zoals bij Norton ?

opgelost

Bij het lezen van deze berichten, haak ik graag in.
Ik werk met een ASUS laptop uit de F3J serie.
Heb een mooie snelle start van ca. 1 minuut totdat ik van Norton de Save and restore (originele versie') installeer. Dan wordt het zo'n 4 min. en 30 sec.
Na gehele verwijdering ook met gebruik van een Norton verwijderingstool alles weer perfect in orde. Daarna Norton Ghost 12 geïnstalleerd en weer dezelfde trage opstarttijd.
Het opstarten in het opstartmenu uitgeschakeld, maar maakt niets uit.

Wie weet wat de boosdoener is c.q. hoe ik dit probleem kan oplossen.
Alternatief is een ander backup en restoreprogramma.....maar welk programma doet dan hetzelfde als Norton ?

OK...probleem is opgelost met een ander backup en restorfe programma. De dank gaat uit naar Harry Snor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan