Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die posts had ik ook gelezen, en ik zei er ook bij dat de kans groot is dat het mobo gewoon RMA moet, toch is het wel apart dat het mobo zonder geheugen perfecte beeps geeft, zonder videokaart ook de juiste beeps geeft en samen opeens niet meer?
Sterker nog, samen geven ze ook de juiste beep, gewoon keurig 1x korte beep die er hoort te zijn tijdens het opstarten!!
Ja, ze geven wel beeps maar hij start niet door en je komt niet in het BIOS.
Maar goed, laat maar zitten. We zien wel wat het probleem was (heel waarschijnlijk het mobo).
Misschien offtopic, maar hoe goed ken je die particulier? Ik vind dat íe wel heel erg goed van vertrouwen is en zéér snel de centjes terugstort.............? Of was het een particulier die wat "dichter bij staat en dus vertrouwd / bekend?"
Wanneer het een vreemde is zou je bijna denken dat íe geweten moet hebben van een "klein probleempje", (omdat ie zo razend snel is met terugbetalen?)
Om de een of andere andere reden is er een stemmetje in m'n hoofd dat het mobo nog niet opgeeft, er moet gewoon iets zijn..
Waarom?
Apart herkent het mobo het geheugen en de videokaart dus wel (dus krijg je juiste beeps die horen bij het onderdeel dat mist, en samen werkt het opeens niet). Je bent heel snel geneigd het mobo de schuld te geven, en vaak is dat ook wel zo, maar toch laat het woord ''compatibiliteit'' me niet los.![]()
heb je geen andere CPU Bijv een Celeron ?
EDIT : Is dit jou bord : http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=GPEAA8
Ik kan het toch niet laten en heb verder zitten zoeken.
Zou het zo kunnen zijn dat, wanneer er een bios versie op het bordje staat die mijn CPU niet ondersteunt, het bordje in het geheel verder niet opstart??
Want ik heb wel gevonden dat mijn E4600 pas in een latere bios-versie is toegevoegd. Wellicht heeft het bordje wel een aantal maanden bij de winkelier gelegen...
Zou ik daarom ook niet in de bios kunnen komen??
En welke bios-versie ik heb kan ik helaas niet zien op deze manier...
Dus als die het doet ga je die man niet payen ??Dat wordt inderdaad een volgende optie, een andere CPU proberen, want het bordje komt inderdaad uit een kleine lokale shop!
Maar ja....
Die heb ik niet zelf en om er nou een te kopen alleen voor de test, dat zie ik niet zo zitten.
Dus moet een CPU hebben die iemand over heeftin de onderste lade of zo
Ik heb toch besloten om te proberen het bordje aan de praat te krijgen. Het heeft me niets meer gekost nu en ik vind het wel een leuke uitdaging (behalve wanneer achteraf blijkt dat het echt stuk is)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.