Scherm op XP maar niet op 2000?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sophya

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2005
Hallo !

Ik heb een mitsutech mt600st scherm pas gekocht. (er zit een videokaart bij die zowel stroom als signaal geeft)

Het scherm zou moeten dienen voor op een win2000 maar wanneer ik dit hier aansluit via de bijgeleverde videokaart krijg ik helemaal niets...zelfs geen kleine kleurverandering in het beeld ofzo.
Maar wanneer ik het scherm op mijn XP pc aansluit via de bijgeleverde videokaart werkt alles wel perfect. Ik dacht dat dit misschien aan de driver zou liggen, maar ik kan nergens een driver vinden voor dit scherm.
En eigenlijk is dit een vrij bizarre situatie want het scherm is denk ik absoluut niet gemaakt voor XP maar eerder voor win98 en dus meer waarschijnlijk dan XP ook win2000.

Weet er iemand raad?
MVG
Sophya

Je moet geen driiver zoeken voor het scherm maar voor de grafische kaart!

hallo!

de videokaart is een Trident Video Accelerator 96xx/938x maar ik vind hier overal en nergens een driver van : ik kom altijd op de site van trident zelf terecht waar niets te vinden is... of is er wel degelijk een andere reden voor het niet werken bij de win2000?

groetjes
sophya

hoi !

wel ja dat is nu net het probleem eigenlijk.
De download start niet van zelf en daarom moet ik een mirror kiezen maar beide werken niet. Start de download bij jou wel vanzelf? zou je hem mij dan eventueel kunnen mailen?

bedankt:)

hallo is dit probleem al opgelost want ik heb net hetzelfde... alleen dan op windows 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan