Traag internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ugos
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ugos

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Hallo,

Ik heb de laatste tijd last van traag internet.

Soms doet mijn internet het gewoon goed, maar dan ineens duurt het heel lang voordat ik een pagina heb geladen, of hij laad dan helemaal niet. Ik heb dan wel gewoon verbinding met de router en me msn doet het dan meestal ook gewoon nog.

Dit heb ik ook met Wow. Ik ben dan rustig aan het spelen en ineens doe ie het heel sloom en komt er een disconnect. Ik zie dan nog wel als mensen dingen in de chat zeggen.

Weten jullie misschien hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb Windows Vista 64bits met draadloos internet.

als de wiede weerga je draadloze netwerk beveiligen. je hebt volgens mij gewoon iemand die lekker op je netwerk mee aan het liften is en heerlijk aan het downloaden is ofzo.

als je hem al beveiligd hebt, gebruikersnaam+wachtwoord wijzigen van de modem/router en een mac filter erbij op gooien.

kan ook zijn dat je signaal niet goed is (kijk eens wat ie zegt) indien dit gewoon de hele tijd goed is, kan het alleen modem/router zijn (zoals boven beschreven), of een brakke netwerkkaart/kabel.

Laatst bewerkt:
als de wiede weerga je draadloze netwerk beveiligen. je hebt volgens mij gewoon iemand die lekker op je netwerk mee aan het liften is en heerlijk aan het downloaden is ofzo.

als je hem al beveiligd hebt, gebruikersnaam+wachtwoord wijzigen van de modem/router en een mac filter erbij op gooien.

kan ook zijn dat je signaal niet goed is (kijk eens wat ie zegt) indien dit gewoon de hele tijd goed is, kan het alleen modem/router zijn (zoals boven beschreven), of een brakke netwerkkaart/kabel.

Me internet is beveiligd, en ik heb nu gemerkt dat mijn internet alleen traag is als mijn broer (ook met draadloos internet) online zit te gamen. Maar hij heeft dan geen last dat het internet traag is.

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

op beide computers even kijken bij tcp/ip of QoS aan staat.
schakel eens beiden in? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan