leveno laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Super Freak

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2008
hallo,
ik zag deze laptop in het makro foldertje:
windows vista home premium
bluethoot
wifi
intel core duo t2310
1024 mb geheugen (wil ik uitbreiden naar 2gb)
120gb hdd
dvd rw DL
Nvidea 7300
4Xusb

Wat betekend DL bij de dvd rw???
Is dit een goede laptop voor website's maken?

robin

hallo,
ik zag deze laptop in het makro foldertje:
windows vista home premium
bluethoot
wifi
intel core duo t2310
1024 mb geheugen (wil ik uitbreiden naar 2gb)
120gb hdd
dvd rw DL
Nvidea 7300
4Xusb

Wat betekend DL bij de dvd rw???
Is dit een goede laptop voor website's maken?

robin
Wat is de prijs van die laptop ?

ik zat te denken om een bto laptop te kopen,
is een SiS kaartje goed?
wat voor een intel processor heb ik nodig?
en dan heb ik nog geheugen en hdd nodig.
zijn de aansluitingen s-ata?

Laatst bewerkt:
hallo,
ik zal mijn vraag anders stellen,
Welke laptop is het beste voor mij, budget €600,00
en er moet een beetje op te gamen vallen.
het liefst zonder besturingssysteem of met xp maar vista is ook goed.

robin

hallo,
ik zal mijn vraag anders stellen,
Welke laptop is het beste voor mij, budget €600,00
en er moet een beetje op te gamen vallen.
het liefst zonder besturingssysteem of met xp maar vista is ook goed.

robin
€600 euro heb je geen laptop waarop je goed kan gamen!!!

Je budget x2 komt een beetje in de buurt, x3 dan heb je een redelijke game laptop!

Ga gewoon zelf op zoek,

Processor => core 2 duo => minimaal 1.8 gighz
Ram => min 677 mhz => minimaal 2 gig.
Videokaart => bekend merk geen shared geheugen, minimaal 256 mb afhankelijk van type kaart bijvoorbeeld Nvidia.

Ga zelf maar kijken wat je tegen komt :p HP & Dell hebben leuke laptop's, ga is rond kijken op de site's van deze fabrikanten. Verder zou je nog kunnen kijken naar een Asus... maar die is ff wat duurder

Begin niet aan een onbekend merk laptop... of het moet wel heel goedkoop zijn... Acer/Packard Hell bij voorkeur ook niet, 1 bak ellende die dingen!

succes

€600 euro heb je geen laptop waarop je goed kan gamen!!!

Je budget x2 komt een beetje in de buurt, x3 dan heb je een redelijke game laptop!

Ga gewoon zelf op zoek,

Processor => core 2 duo => minimaal 1.8 gighz
Ram => min 677 mhz => minimaal 2 gig.
Videokaart => bekend merk geen shared geheugen, minimaal 256 mb afhankelijk van type kaart bijvoorbeeld Nvidia.

Ga zelf maar kijken wat je tegen komt :p HP & Dell hebben leuke laptop's, ga is rond kijken op de site's van deze fabrikanten. Verder zou je nog kunnen kijken naar een Asus... maar die is ff wat duurder

Begin niet aan een onbekend merk laptop... of het moet wel heel goedkoop zijn... Acer/Packard Hell bij voorkeur ook niet, 1 bak ellende die dingen!

succes

dat wist ik ook wel, en er is zo veel te koop, daarom stel ik de vraag om voorbeelden te geven!!!
is dit een goede: (met acer heb ik goede ervaringen)
http://www.kieskeurig.nl/kopen/186DC358B77AA7C8C12573E6002E633D.htm + 1gb geheugen upgrade

robin

Laatst bewerkt:
dat wist ik ook wel, en er is zo veel te koop, daarom stel ik de vraag om voorbeelden te geven!!!
is dit een goede: (met acer heb ik goede ervaringen)
http://www.kieskeurig.nl/kopen/186DC358B77AA7C8C12573E6002E633D.htm + 1gb geheugen upgrade

robin

Is met een shared geheugen videokaart... niet de beste optie. En ik weet niet wat de snelheid van het geheugen is? haald ie de 677 mhz al?

Wat betreft acer moet je zelf weten, ik hoor om me heen niks goeds over het merk! Maar misschien moet je voor die prijs daar ook niet over zeuren.

Zal mijn wensen maar aanpassen.
Nu wil ik alleen ermee op internet en webdesignen, dit voor €550,00
weten jullie iets?

ook moet er 2 gb opzitten (eventueel 1 gb naar 2gb upgrade)
turion dual core of core 2 duo.
Merken: alle

Zal mijn wensen maar aanpassen.
Nu wil ik alleen ermee op internet en webdesignen, dit voor €550,00
weten jullie iets?

ook moet er 2 gb opzitten (eventueel 1 gb naar 2gb upgrade)
turion dual core of core 2 duo.
Merken: alle

Ten eerste, je hebt al een laptop?? tenminste onder aan je post's staan spec's van een laptop volgens mij kan je daar prima mee webdesignen.

Dus waarom zou je nog een laptop willen kopen voor te weinig geld... je krijgt er toch alleen maar spijt van. Spaar nog ff door, en koop een betere laptop... volgens mij heb je er ook niet echt haast mee, dus blijf gewoon internet af speuren naar aanbiedingen, geregeld komen die wel langs!

Ten tweede, je hebt nu dusdanig weinig eisen en wensen dat er zo gigantisch veel laptops over blijven, dat het voor mij ook een beetje onzinnig is om een laptop uit te zoeken. Je weet hoe ik erover denk... ga daar zelf is mee zoeken!

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan