Steam werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

fatcat

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2008
Hey,

sinds kort wou ik nog eens counter strike spelen maar als ik men steam opstarte zag ik al meteen dat er iets niet klopte.

Het was al lang geleden dat ik steam had opgezet dus normaal gezien wordt hij dan gepdate,
maar dit was deze keer niet het geval toen steam was opgestart merkte ik op dat als ik op de 2 eerste tabladen winkel en community klik ik gwn een wit scherm kreeg.
Eerst dacht ik dat het een probleem met steam was en dat het wel overging maar toen ik countersrike opstarte viel men computer gwn uit vanaf de server was geladen.

Help weet iemand wat ik kan doen ik heb het spel al honderden keren er verwijderd en er terug opgezet maar niets helpt :confused:

Hey,

sinds kort wou ik nog eens counter strike spelen maar als ik men steam opstarte zag ik al meteen dat er iets niet klopte.

Het was al lang geleden dat ik steam had opgezet dus normaal gezien wordt hij dan gepdate,
maar dit was deze keer niet het geval toen steam was opgestart merkte ik op dat als ik op de 2 eerste tabladen winkel en community klik ik gwn een wit scherm kreeg.
Eerst dacht ik dat het een probleem met steam was en dat het wel overging maar toen ik countersrike opstarte viel men computer gwn uit vanaf de server was geladen.

Help weet iemand wat ik kan doen ik heb het spel al honderden keren er verwijderd en er terug opgezet maar niets helpt :confused:

Je moet hem zelf updaten had ik ook anders moet je je CSC CD pakken en alles handmatig installeren met HL2 erbij.

Je moet hem zelf updaten had ik ook anders moet je je CSC CD pakken en alles handmatig installeren met HL2 erbij.

Ty voor de reactie,
maar euh ik vind de cd niet meer :(
kan ik hem ook handmatig updaten zonder cd?

groeten fatcat

ik heb nog wat gegoogeld:
en had gelezen dat je het bestandje ClientRegisery.blob moest verwijderen uit je Steam map.
Ik heb dit gedaan en ik kreeg een update maar als de update afgelopen was was er niets veranderd en had ik nog steeds de zelfde problemen... -_-

zou dit probleem kunnen komen omdat ik onlangs een computervirus had?
ik denk dat het er ondertussen wel af is
heb er al veel programma's voor gebruikt ( a-squared, superantispyware, vundofix enz..)

hopelijk kan iemand mij helpen =)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan