Windows Media Player 11: hoe afspeellijst in beeld?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Thuis heb ik Windows Media Player 10. Die heeft bij het afspelen van een cd in de rechterkolom een lijst met alle tracks van die cd.
Op het werk heb ik versie 11. Het lukt me niet daar ook zo'n lijst in beeld te krijgen ... weet iemand hoe ik dat voor elkaar krijg?

Alvast bedankt voor je antwoord,
Ingmar

Dat is het! Bedankt Loonytune!
Ik meende dat ik alle menu's, opties en etc. had onderzocht.

OK

Even een aanvulling, helemaal links bovinin staat een klein rond ikoontje.
Als je daar met de rechtermuisklik op klikt, zijn er vele instellingen mogelijk.

Geen idee dus of je dit gevonden had ?

Eh ... dat icoontje zie ik niet. Linksboven in mijn player staan alleen een menunaam (Bestand) en een blauw pijltje naar links ('vorige').

Ook nog even een vraagje over de afspeellijst die ik nu zo mooi in beeld heb: erboven worden ongeveer 5 cm gebruikt voor een afbeelding van een anonieme cd, de naam van de cd en (als je de cursor er boven laat hangen) een knop 'Kopen'. Zou dat geheel nog weg te krijgen zijn? Dan zou ik nog ± 8 meer tracks in beeld kunnen krijgen (de cd die ik nu draai heeft 35 tracks).

Dit heb ik in media player 11
mp11.jpg

rechtermuisklik op het ikoontje links boven.

Op je andere vraag heb ik geen antwoord, nooit geprobeerd, maar volgens mij kan dit niet.

Oh .. dan hebben we een iets verschillende weergave van die dingen. Ik heb de menu's niet onder een klein rond icoontje maar gewoon in woorden in een bovenbalk, maar wel dezelfde keuzes als jij: Bestand / Beeld / Afspelen / Extra / Help.

Dan staat het bij jij als klassieke menu's ingesteld.
Klik maar eens onder beeld op klassieke menu's en je krijgt het zoals ik het heb.
Wil je terug kan je mijn uitleg met dat kleine ikoontje gebruiken en dan weer bij beeld / klassieke menu's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan