9800GX2 Hij is er!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van de prijs ben ik niet geschrokken, deze was immers voor 99% bekend. Ik ben wel geschrokken van de prijs/prestatieverhouding. Het heeft mij er toe doen besluiten om de
HD3870X2 te kopen.
Maaaar, het blijft een monster van een kaart!

Laatst bewerkt:
Oke , ik heb zelf die info niet gelezen
en heb dus ook niet naar de prijs gekeken dus is even schrikken maar ja ......

Phoe als je die in SLI hebt
of 3-Way SLI !!!!!!!:shocked::shocked::shocked::shocked::eek::eek::eek::eek:

ik denk niet dat er nu veel over gepraat gaat worden ......
ga jij hem dan kopen ?
nee toch , een gamer denk ik ook niet veelste duur ik denk dat die eerder voor een 8800GT(X) gaat

ik ga hem niet kopen nee.

en er zijn altijd wel weer lui die het nieuwste van het nieuwste willen.

maar wat ik bedoel is volgend jaar koop je hem voor een prikkie(bij wijze van spreken)

VInd de prestaties niet echt super, het enige wat deze kaart sneller maakt is dat er 2 units inzetten.

Ben nu bezig met een nieuw systeem te bouwen maar ik denk dat ik toch nog naar de 8800 series zal gaan.

VInd de prestaties niet echt super, het enige wat deze kaart sneller maakt is dat er 2 units inzetten.

Ben nu bezig met een nieuw systeem te bouwen maar ik denk dat ik toch nog naar de 8800 series zal gaan.

ik denk dat als je hem hebt dat je hem niet meer kwijt wil !!!!
attachment.php

dan 8800GTX in SLI:shocked::shocked:

en dan een 9800GX2 die bijna het zelfde haalt?????

Bijlagen

• lala.JPG
    lala.JPG
    19,5 KB · Weergaven: 72
Laatst bewerkt:
Nou zkr tot de nieuwe generatie weer uit komt.

Maar eerlijk gezegd, ik hoef de nieuwste spellen niet allemaal op high te spelen, plus ik speel voornamelijk wow :p

Ja logisch dat de 9800x2 in de buurt komt, x2 staat voor 2 processorunits dus eigenlijk 2 videokaarten met 1 unit, misschien dat ik die 8800gtx wel ooit in sli zet maar eerst 1ntje kopen :P

Laatst bewerkt:
Mhhh, dan is een 9600GT wel goed genoeg!

8800 heeft meer pipelines :P maar gebruik bij wow wel veel addons.

Maar het gaat sowizo wel goed draaien, het mobo wat ik wil kopen draait op 1600mhz met ddr3 geheugen en intel quad core, weet alleen nog niet hoeveel geheugen ik wil aangezien vista maar 3gb herkend en ik wil eigenlijk 8gb geheugen maar dan moet ik vista 64bit nemen en heb daar niet zoveel goede verhalen over gehoord ten aanzien van drivers enzo.

8800 heeft meer pipelines :P maar gebruik bij wow wel veel addons.

Maar het gaat sowizo wel goed draaien, het mobo wat ik wil kopen draait op 1600mhz met ddr3 geheugen en intel quad core, weet alleen nog niet hoeveel geheugen ik wil aangezien vista maar 3gb herkend en ik wil eigenlijk 8gb geheugen maar dan moet ik vista 64bit nemen en heb daar niet zoveel goede verhalen over gehoord ten aanzien van drivers enzo.

DDR3 geheugen en dan ook nog 8GB!!!!:shocked:
zo jij hebt veel geld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan