Herstelschrijf maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Hoi,

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar heb een vraagje over herstelschijven maken....:o

Nu heb ik cd-rw gekocht maar de rewritable. Volgens mijn boekje kan ik de volgende schijven gebruiken... cd-r, dvd-r, of dvd+r of dvd+media van hoge kwaliteit.

Verder vraagt mijn computer ook om een productcode wanneer ik voor het eerst outlook wil gebruiken, heb contact opgenomen met de leverancier maar nog niks gehoord misschien is het super simpel... Hoe dan ook ben blij met de nieuwe computer:p

Ps zie nu dat dit bovenstaande klopt!

Verder hoe kan je een vraagteken op een laptop maken.... Hoe doe je dat...
Groetjes...x

Laatst bewerkt:
Verder hoe kan je een vraagteken op een laptop maken.... Hoe doe je dat...

Net zo als op een gewoon toetsenbord? Shift en dan vraagteken?

Wat die andere vraag betreft... die zie ik ook niet staan :)

Bertus: hoe je een vraagteken maakt op de laptop. Het lukt me hier wel zie ik:)
alleen op msn niet.. hoe kan dat????

over de cd rw klopt las het net even in mn boekje en het klopt dat je geen dr rw kan gebruiken alleen cd dvd etc maar geen rewritables, stom:( maar terug naar de winkel...

maar de resterende vraag is hoe maak je een vraagteken op msn....

Ik ben wel niet Bertus, maar die viert Pasen nu :) Een vraagteken op MSN moet je net als hier maken.... als dat niet lukt is er iets raars aan de hand. Ik zal eens op internet gaan speuren :)

vrolijk pasen trouwens voor jullie (vier het zelf niet)

krt_pasen_max.jpg

Ik ben wel niet Bertus, maar die viert Pasen nu :) Een vraagteken op MSN moet je net als hier maken.... als dat niet lukt is er iets raars aan de hand. Ik zal eens op internet gaan speuren :)

Okay dan murmel dank je:thumb::D

Ik las dat het zou kunnen zijn dat de ? is toegevoegd aan de emoticons van je MSN. Dat kun je checken door in een geopend MSN venster van een van je contacten op de eerste emoticon te klikken boven het invoerveld. Daar op de regel 'jouw emoticons' op 'alles weergeven' te klikken. In de lijst die dan opent staan alle toegevoegde emoticons met de code eronder. Als er een is met ? als code, verander dan de code of verwijder de emoticon. Daarna zal de ? weer moeten werken.

Jij toch een prettig weekeind, ondanks dat je geen Pasen viert :)

Hai hai,

Ik heb even gekeken en geen een emot. heeft een vraagteken erin.....merkwaardig:(

Misschien helpt het deïnstalleren van MSN, herstarten en opnieuw installeren?

Dat is dus de toetscombinatie voor 'plakken'. Haal je dan een vraagteken ergens uit de tekst met ctrl en C en die plak je dan in MSN?

Ja hier lukt het wel maar bij msn druk je ctrl een minnetje en dan de letter v in:thumb:

Ik krijg het hier niet voor elkaar, maar blij dat het werkt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan