gedeelte fotoprogramma terughalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat je even weten hoe het afloopt? :)

Bedankt voor al je moeite!

Heb inmiddels contact opgenomen met HP via email.

Ook zij hebben me niet kunnen helpen! Heb het hele programma er uit gegooid ben ik gelijk helemaal klaar ermee!

Sorry voor de late reactie, heb heel veel aan mijn hoofd gehad afgelopen weken.

Reinette

Jammer dat het niet tot een goed einde is gekomen! Ik wens je meer succes met een eventueel nieuw programma :)

Dank je wel , ook voor je hulp! Heb inmiddels Corel Paint Shop alleen staat daar geen gedeelte in om panoramafoto's te maken. In hpiz kon je zelf schuiven met de foto's en daar lijmen waar je wilde. In b.v Autostitch kun je dat niet en is wel jammer.

Groetjes reinette:thumb:

De mogelijkheden in Photoshop Elements

Zelf plakken
Als er twee foto's aan elkaar geplakt moeten worden. De afbeeldingen liggen dan in twee lagen, die zo geschoven worden, dat de ze aan elkaar passen. Daarna kan de zo verkregen afbeelding bewerkt worden wat betreft kleur en helderheid.

Photomerge
PSE bevat de functie 'Photomerge' hiermee kun je verschillende foto's combineren tot één doorlopende afbeelding.
Er is hiervoor een Zelfstudie van Adobe en daarin leer je hoe je foto's samenvoegt tot een panoramische afbeelding en hoe je de afbeelding die PSE maakt, daarna (een beetje) verfijnt. Deze Zelfstudie vind je onder Help.

En dan is er ook nog: http://www.panoguide.com/products/iseemedia/photovista_panorama/ die een Free trial aanbieden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan