gewist?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boekenwurm

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2006
Ik heb even met de zoek-functie gekeken, maar daarmee vind ik niets.Ook heb ik met de zoekterm "recovery" gezocht in de repo's van PCLinuxOS, eveneens zonder succes. Weet iemand hier of er voor linux een programma bestaat om per ongeluk gewiste bestanden terug te krijgen
Voor windows heb ik twee werkzame freeware progjes, maar nu heb ik op m'n linux bak een foutje gemaakt :o, en zoek iets dergelijks.

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien heb je hier wat aan.
Staan 2 stukjes software genoemd maar raad je aan om heel goed te lezen. En uit te vogelen hoe je dat moet installeren op PCLOS.

Misschien heb je hier wat aan.
Staan 2 stukjes software genoemd maar raad je aan om heel goed te lezen. En uit te vogelen hoe je dat moet installeren op PCLOS.

:confused: ik zie er maar vanaf. veel te ingewikkeld, hier heeft windows duidelijk een voorsprong. Maak alles wel nieuw, alleen jammer van de (paar) mailtjes die er in stonden.

:confused: ik zie er maar vanaf. veel te ingewikkeld, hier heeft windows duidelijk een voorsprong. Maak alles wel nieuw, alleen jammer van de (paar) mailtjes die er in stonden.
Een "voorsprong" die mensen bij Peter R. de Vries in de show doet belanden :P

Een "voorsprong" die mensen bij Peter R. de Vries in de show doet belanden :P

Je hebt gelijk, ik had "voorsprong"moeten schrijven, maar wat ik bedoel is, dat het onder windows met fat of ntfs makkelijker is om "verloren" bestanden terug te halen als onder linux met ext2/3, maar ik denkt dat het daardoor wel weer beter uitwerkt voor het fragmenteren van je schijf. Elk voordeel heb ze nadeel, zoals het spreekwoord luidt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan