MSI K9A2 Platinum

Status
Niet open voor verdere reacties.

the bam

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
heej,

ik heb hier een MSI K9A2 paltinum ik wil graag overclocken en weet ook hoe het moet alleen 1 ding is mij onduidlijk ik moet de vCore verhogen alleen dat gaat niet in de bios van me moederbord vrienden zeggen dat er een jumper op t moederbord zit om me voltage te ontgrendelen maar ik heb geen idee welke dat moet zijn heeft iemand miss een idee? alvast bedankt

setup:
CPU: AMD Athlon 64 x2 6000+
Mobo: MSI K9A2 Platinum (niet V2 of dergelijk, de k9a2 versie die als eerst op de markt was dus met alles er op en der aan wat er op hoort)
RAM: 4x 1gb G.E.I.L.
Graka's: 2x Club3D ATI Radeon HD2600xt 256mb, ddr4
Voeding: procase 750 watt

Je kunt de CPU ook al overclocken zonder de vCore te verhogen. Heb je dit al gedaan?

Staat dat jumpertje dan niet in de handleiding?

Sowieso vind ik het vreemd, dat je die instelling zou moeten ontgrendelen.
Wat wel kan, is dat je in het BIOS moet instellen dat je meer, geavanceerdere opties, wilt laten zien. Als dit het geval is, staat dit in de handleiding.

Wat ook nog kan, is dat je een BIOS-update moet doen, voor je voltage-instellingen kunt zien. Welke BIOS-versie gebruikt je mobo nu?

Als je de handleiding niet (meer) hebt, dan kun je die downloaden van de site van MSI.

Staat dat jumpertje dan niet in de handleiding?

Sowieso vind ik het vreemd, dat je die instelling zou moeten ontgrendelen.
Wat wel kan, is dat je in het BIOS moet instellen dat je meer, geavanceerdere opties, wilt laten zien. Als dit het geval is, staat dit in de handleiding.

Wat ook nog kan, is dat je een BIOS-update moet doen, voor je voltage-instellingen kunt zien. Welke BIOS-versie gebruikt je mobo nu?

Als je de handleiding niet (meer) hebt, dan kun je die downloaden van de site van MSI.

problemen zijn al opgelost en heb bios updat gedaan van 1.2 naar 1.3
draai nu stabiel 3.4ghz

Mooi dat het is opgelost, en bedankt voor de terugmelding.
Dan kun je de vraag rechts onderin op ''Vraag is opgelost'' zetten. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan