Duo of Quad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snap ik, sterker nog, ik begrijp heel goed wat je bedoelt, alleen probeer het andersom óók te begrijpen. Jij (en anderen die Vista (té) duur vinden) móeten niks, je wil alleen erg graag. Als je het (nog) niet kan of wil betalen, dan houdt het even op, tenzij............. en dat tenzij is een illegale optie.

De reden waarom ik een ilegale Windows Heb, is omdat ik niet honderden euro's wil uitgeven aan een besturingssysteem. Als een studend kun je niet zomaar eventjes een paar briefjes van 100 op de tafel neerleggen. Ik weet dat 't ten strengste verboden is enzo. Maar iedereen overtreed de wet wel is. Niemand is perfect.

Conclussie: ik geef jullie ook hellemaal gelijk dat 't illegaal is, maar niet iedereen heeft evenveel geld. Daar zouden jullie ook is rekening mee moeten houden.

Nee, hoeven wij geen rekening mee te houden. Verder wil ik toch nog dit even kwijt:
Op de hoogte zijn van een of aankomend te plegen misdrijf/misdaad maakt diegene die op de hoogte gesteld is medeplichtig, althans als diegene dit niet bij de betreffende instanties meld. Dus willen jullie zo vriendelijk zijn mij (en anderen) niet op de hoogte te stellen van jullie criminele intenties of reeds gepleegde misdrijf/misdrijven! (tis ook nog eens oerdom).

Bij voorbaat dank,

René

Nee, hoeven wij geen rekening mee te houden. Verder wil ik toch nog dit even kwijt:
Op de hoogte zijn van een of aankomend te plegen misdrijf/misdaad maakt diegene die op de hoogte gesteld is medeplichtig, althans als diegene dit niet bij de betreffende instanties meld. Dus willen jullie zo vriendelijk zijn mij (en anderen) niet op de hoogte te stellen van jullie criminele intenties of reeds gepleegde misdrijf/misdrijven! (tis ook nog eens oerdom).

Bij voorbaat dank,

René

Dit is ook weer zo'n onzin, alsof Microsoft gezellig hier meeleest en iedereen die een illegale versie gebruikt in z'n kraag grijpt...

Dit is ook weer zo'n onzin, alsof Microsoft gezellig hier meeleest en iedereen die een illegale versie gebruikt in z'n kraag grijpt...

Lezen is moeilijk he, er staat dat iedere Nederlands staatsburger verplicht is melding te maken van........

Misschien een leuk onderwerp voor de memberchat? Volgens mij "overtreden" wij momenteel allen één van de huisregels van de Helpmij.................. off en offtopic.............

Laatst bewerkt:
Inderdaad, het antwoord is gegeven. Voor gamen is Dual-Core prima, maar voor de toekomst (en videobewerking en multitasking) is Quad-Core beter geschikt.

Misschien een leuk onderwerp voor de memberchat? Volgens mij treden wij momenteel allen één van de huisregels van de Helpmij.................. off en offtopic.............

Ja je hebt gelijk, excuses ik liet me een beetje gaan.:o

wtf.. ik stel een vraag en wacht op een antwoord, wrom ga je dan niet in een ander topic discussieren over legaliteit van vista oid..?

wtf.. ik stel een vraag en wacht op een antwoord, wrom ga je dan niet in een ander topic discussieren over legaliteit van vista oid..?

Jij hoort die vraag hier helemaal niet te stellen, je kaapt het topic van de echte topicstarter.

Dus nu weer ontopic aub Hypoxia.

Als je nu simpelweg een bericht of 4 a 5 vóór jouw bericht terugleest, dan kun je zien dat het offtopic zijn reeds besproken en klaar was. Dan komt jouw bericht daar een beetje zinloos achter aan.

Daar jij kennelijk nog een redelijke noob bent bij de Helpmij, heb ik voor jou een (welgemeend) advies: waarom zoek je je heil niet bij het een of andere "chatforum" of weet ik wat voor O.H.-forum. Hier proberen wij elkaar met zinnige adviezen te helpen.

Jou respons gaat ook nergens over. Een redelijke noob? Ok, ik kom hier net zoals jij uit 2001 maar ik ben nog wel 1 van de weinige die na 3jaar hier nog komt.

Bovendien heb ik voor het grootste computerbedrijf gewerkt in de benelux, voor me zelf gewerkt in de ict en ben ik nu 10 jaar werkzaam in de IT/ICT dus heb genoeg kennis.

Ik gaf hier slechts een mening op een off-topic van jou dat ging over een legale of illegale versie van vista ;)

Ligt het aan mij of is dit off-topic :S

We gaan door met de startersvraag.
Alle andere reacties/opmerkingen die off-topic zijn worden zonder waarschuwing vooraf verwijderd.

in welke grot ben jij opgegroeid dan? Beetje goed zoeken op FTD ofzo ;)

Deze stelling in onjuist en nog even netjes gezegd BULL****
Je bent al lang lid hier zie ik en je bent vast een oude vent dan zou je bij nu toch wel weten dat je naief bent als je zegt dat het niet kan ;)

Jou respons gaat ook nergens over. Een redelijke noob? Ok, ik kom hier net zoals jij uit 2001 maar ik ben nog wel 1 van de weinige die na 3jaar hier nog komt.
Bovendien heb ik voor het grootste computerbedrijf gewerkt in de benelux, voor me zelf gewerkt in de ict en ben ik nu 10 jaar werkzaam in de IT/ICT dus heb genoeg kennis.
Ik gaf hier slechts een mening op een off-topic van jou dat ging over een legale of illegale versie van vista ;)

Lees eens terug wat voor positieve / opbouwende / respectvolle en ontopic antwoorden jij zo gemiddeld geeft en trek je conclusies! Als het moderators niet stoort, dan stoort jouw manier van antwoorden in ieder geval anderen! Dit is niet de gemiddelde norm waarop wij op de Helpmij reacties geven. Ik denk dat weinigen op denigrerende / schreeuwende / kleinerende antwoorden zitten te wachten!

TS vroeg om advies v.w.b. een processor. Ik denk dat die vraag idd. ruimschoots is beantwoord en elke andere toevoeging zal weinig meerwaarde hebben. Daarbij de nuance dat het voor TS (net zoals voor elke andere aspirant koper) lastig inschatten is wanneer de gamemakers massaal besluiten om games te schrijven die optimaal van de quadcores gebruik kunnen maken. Derhalve zal een snelle dualcore thans het overwegen waard zijn.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan