Help! mijn pc ziet .swf bestanden niet!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

webdesign4you

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Hallo ik ben leon,

Ik werkte voorheen altijd met een packard bell systeem en ik had nooit problemen met flash bestanden downloaden en bewerken. Nu heb ik sinds kort een laptop van dell met vista. Als ik nu een flash bestand download, dan slaat hij hem op als .swf in de door mij gekozen map, maar als ik dan naar die map ga om het bestand te openen met flash 8 dan zie ik bestand nergens!!!??? ik heb het al een aantal keer opnieuw geprobeerd en ik snap er echt niks van. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes leon. :thumb:

Verkenner, extra, mapopties, weergave en daar kiezen voor het laten weergeven van "extensies van bekende bestandstypes", oftewel het vinkje weghalen.

Laatst bewerkt:
Verkenner, extra, mapopties, weergave en daar kiezen voor het laten weergeven van "extensies van bekende bestandstypes", oftewel het vinkje weghalen.

Dat heb ik gedaan, maar helpt helaas niet. Nog meer iedëeen?

Ja, in datzelfde rijtje, onderin, "verborgen mappen en bestanden weergeven".

Overigens: van harte welkom bij de Helpmij!

Laatst bewerkt:
Ja, in datzelfde rijtje, onderin, "verborgen mappen en bestanden weergeven".

Overigens: van harte welkom bij de Helpmij!

Nope werkt helaas ook niet :( Ik snap er echt niks van. Ik hoop dat iemand me kan helpen. En bedankt :) Ik kwam hier al een tijdje om andere mensen hun berichten te lezen, maar het leek me verstandig zelf ook maar eens iets te posten :D

Misschien zit je toch in de verkeerde map te kijken :rolleyes:
Je zou de harde schijf eens af kunnen zoeken naar de file
Of een download naar Bureaublad

Ron

Misschien zit je toch in de verkeerde map te kijken :rolleyes:
Je zou de harde schijf eens af kunnen zoeken naar de file
Of een download naar Bureaublad

Ron

Ik had inderdaad al geprobeerd om hem op te slaan op het bureaublad en in een aparte map, windows zegt wel dat het bestand er is als ik hem opnieuw wil opslaan, maar als ik in de map kijk staat hij er niet. En als ik zoek met windows naar het bestand vind hij hem niet. Heel vreemd...

Hoe download je die bestanden, welk programma gebruik je. Het kan er namelijk aan liggen dat je nu een Vista gebruikt, en dat dan het programma niet werkt.

Een swf bestand bewerken?

Een swf bestand is het product van flash. Het filmpje om het zo maar te zeggen.
Als je een flash bestand wilt kunnen bewerken moet je een .fla bestand hebben.

Normaal als je een .swf opent met flash zou deze wel als filmpje moeten komen.
Al een andere versie van flash geprobeerd? En is het swf bestand niet van een hele oude flash o.i.d.?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan