Mac OS X Systeem Sart Niet Meer Op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chikitazzz

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2007
Hallo:D

Ik had een Update gekregen voor een bepaalde Programma en ik heb die Update gedaan maar toen moest ik mijn Computer Restarten en naa de restarting kreeg ik deze scherm...(kijk de foto hieronder) ik zet mijn computer af en zet het weer opnieuw maar die scherm blijft komen...zou iemand weten wat er aan de hand is of wat ik kan doen ...?

Alvast bedankt voor te helpen...Chikitazzz,

img0532bg2.jpg

Laatst bewerkt:
Gezien je eerdere topic hier, zie ik geen oplossing. Je zult nml. toch een installatie schijf van je Mac moeten hebben.
Je mistte al belangrijke systeem onderdelen. Dan kan een update van software ook niet goed afronden.

Heb je inmiddels de CD's?

Gezien je eerdere topic hier, zie ik geen oplossing. Je zult nml. toch een installatie schijf van je Mac moeten hebben.
Je mistte al belangrijke systeem onderdelen. Dan kan een update van software ook niet goed afronden.

Heb je inmiddels de CD's?

Nee dat heb ik ze niet meer....:( dus kzit kei hard in probleem..?

Zoals geryka al zei. Je zit nu met een gigantisch probleem. Dit heet nu een "kernel panic".
Zonder installatie cd's kan je niets doen. Kijk nu eens op Tweedehandsmac.nl voor
installatie cd's van Panther, Tiger of Leopard.
Dan pas kan je weer verder.

LaPasta

Ik hb de installatie cd geleend van mijn vriend hoe moet ik nu verder...?:)
hoe moet ik nu het systeem verwijderen en er nieuwe opzetten...?

Laatst bewerkt:
okj bedankt echt waar...

als er iets nie lukt of ik er nie uitkan zal ik et zeggen aub...?:)

Hallo...:o

Dus ik zet de install CD...in mijn MacBook OS X ik restart hem met "C" toets ingedrukt en dan krijg ik deze schermen...

1.het scherm waar je taalen moet kiezen.

hpim1315bz5.jpg

2.Het scherm (Verwerkingsscherm).

hpim1316hx1.jpg

3.Het Waarschuwing.

- Er staat "Deze Software kan niet op deze computer worden geînstalleerd..."

hpim1317di9.jpg

De bijgeleverde CD's zijn niet bruikbaar voor alle modellen. Als de CD's die je hebt gekregen niet voor een MacBook zijn werken ze niet op die van jou.
Jammer...

De bijgeleverde CD's zijn niet bruikbaar voor alle modellen. Als de CD's die je hebt gekregen niet voor een MacBook zijn werken ze niet op die van jou.
Jammer...

Zou je willen zegge welkeke ik precies moet hebben of hoe je dat moet zien...?:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan