Beveiligingswaarschuwing..?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Essieralda

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Hallo,

Ik heb sinds vandaag een probleempje waar ik niet uitkom. Ik heb hier op de site al wat gezocht, helaas zonder bruikbaar succes.

Nu krijg ik sinds vandaag onderstaande melding als ik hyves.nl bezoek, dus alleen bij Hyves.

------------------------
Beveiligingswaarschuwing
Er wordt door de huidige webpagina geprobeerd een website uit de lijst met vetrouwde websites te openen.

Huidige website: http://ad.nl/doubleclick.net
Vetrouwde website: http://www.hyves.nl

Wilt u dit? Ja / Nee

------------------------

Ik heb werkelijk geen idee waar het vandaan komt.

Heb Spybot gedraaid, die vindt inderdaad iets wat doubleclick heet, maar verwijderen heeft geen zin.. Want de meldingen blijven. Iedere keer als ik van pagina wissel binnen Hyves, krijg ik die melding..

Wat kan ik hier aan doen?

Tja, weer een onnozele vraag vast, sorry.. Maar ik weet niet wat te doen?

Groetjes,
Es

Check het volgende eens

1. Open Internet Explorer
2. Klik op Extra --> Internet Opties
3. Tabblad Beveiliging
4. Klik op Icoon Vertrouwde Websites
5. Klik daarna op de knop rechts eronder Websites
6. Kijk eens of Hyves in de lijst staat. Zo ja die daar eens uithalen en dan ben je waarschijnlijk van de melding af.

doubleclick.net is vorm van spyware en zeker zoveel mogelijk verwijderen van je pc.

Check het volgende eens
Zo ja die daar eens uithalen en dan ben je waarschijnlijk van de melding af.

doubleclick.net is vorm van spyware en zeker zoveel mogelijk verwijderen van je pc.

Het laatste is het grootse probleem.
Scannen (liefst in de veilige modus) met superantispyware helpt je w.s. van dit probleem af.
Een scan kan wel een aantal uren duren (nachtje).
mvg leo

Check het volgende eens

1. Open Internet Explorer
2. Klik op Extra --> Internet Opties
3. Tabblad Beveiliging
4. Klik op Icoon Vertrouwde Websites
5. Klik daarna op de knop rechts eronder Websites
6. Kijk eens of Hyves in de lijst staat. Zo ja die daar eens uithalen en dan ben je waarschijnlijk van de melding af.

Je hebt gelijk, de melding is weg. Alleen viel me nu op dat het onderop mijn statusbalk (heet dat zo? haha) bij het laden, wel iets staat over doubleclick. Maar goed, ik ben nu een heel eind verder, want die melding was erg vervelend!

Dank zover!

Groetjes,
Es

Het laatste is het grootse probleem.
Scannen (liefst in de veilige modus) met superantispyware helpt je w.s. van dit probleem af.
Een scan kan wel een aantal uren duren (nachtje).
mvg leo

Hai,

Dank! Ik ga hier ook naar kijken.
Doe ik vanavond en dan laat ik het wel draaien! ;)

Groetjes,
Es

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan