router aansluiting past niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

animal94

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Ik heb een router met modem linksys wag200g gekocht. Mijn internetkabel van @etthome pas niet in adsl stopkontakt. Hoe moet ik deze oplossen?

hoe wil je adsl met breedband gebruiken??

routers

Hallo Puppie,
Bedankt voor je reaktie! Ik heb ook geen adsl, maar als ik de router wil installeren, vroeg ze om adsl port. Dus krijg ik telkens een fout melding dat die niet aansluiten is. Mischien heb ik de verkeerde gekocht, het is namelijjk type adsl home gateway. model WAG200G

en als je @home als provider hebt dan past een adsl modem niet hoor.
je moet dan een breedband modem kopen.

routers

Hallo Puppie,

Ik heb van @etthome een utp kabel aansluiting die rechtstreeks naar de pc zonder modem aansluiting. Wat is voor mij een oplossing om toch met deze routers te kunnen gebruiken.

een andere router kopen...
of @home opzeggen en
adsl aanschaffen.

Volgens mij heb je genoeg aan een router je hebt geen modem nodig volgens etthome,
Dus met een modem met router heb je een conflict in de hele aansluiting.

Volgens mij heb je genoeg aan een router je hebt geen modem nodig volgens etthome,
Dus met een modem met router heb je een conflict in de hele aansluiting.

Onderstaande staat op de site van etthome.
Daar staat dat je draadlose router aan kunt sluiten.

Kan ik een draadloze router aansluiten?
A. Ja, u kunt alles aansluiten wat op een normale breedbandaansluiting ook werkt. Een draadloze router werkt probleemloos, maar de snelheid van Intensief 40.000 zult u nooit halen met een draadloze router. Zelfs de meest moderne draadloze routers volgens de 802.11G standaard halen niet meer dan ongeveer 25Mbps.

routers

Ik begin nu een beetje te snappen. Ik had een breedband router moeten kopen ipv. adsl.
klopt dat ? Dus heb ik nu helemaal niks aan mijn router.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan