outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny9250

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2008
Hallo,
Kan iemand mij hiermee helpen?
In outlook express zijn sommige e mails niet te werwijderen, sommige mails kan ik zonder probleem verwijderen andere daar reageerd hij gewoon niet op en kan ik niet verwijderen, heb al laten scannen op problemen met meerdere programs maar zonder resultaat. Systeem herstel ook geprobeerd. Alvast dank voor reactie.
mvg

Je kunt ook proberen ze via webmail te verwijderen.

Uhhhh...dan staan ze nog steeds in zijn Postvak In.....berichten zijn namelijk al binnen gehaald.

En in geval van een POP3 mailserver zijn ze via webmail nergens meer te bekennen.

En in geval van een POP3 mailserver zijn ze via webmail nergens meer te bekennen.
Waarom niet? Het hangt er maar helemaal vanaf hoe je je Outlook (Express) instelt. Je kunt er voor kiezen om berichten op de server te laten staan.

Ron

Staan die e-mails allemaal in dezelfde map of in verschillende mappen?

Ron

die mails staan in postvak in, zijn van verschilende personen, ik krijg er bv: 20 binnen van verschilende peresonen, van de ene persoon klik ik op verwijderen en ze zijn weg en van de andere klik ik op verwijderen en is er geen reactie en worden ze niet verwijderd.Als ik ze wil verslepen naar verwijderde items krijg ik de melding; de berichten kunnen niet worden verplaatst er is een fout opgetreden. mvg en dank

Laatst bewerkt:
Kan je ze wel in een andere map schuiven? Wellicht kan je ze dan naar verwijderde items sleuren

Ron

ik kan ze niet verwijderen en niet verslepen, nog nooit meegemaakt zoiets :confused:

Je zou een kunnen proberen je folder te compacteren.
Dan maakt Outlook nieuwe indexen aan voor de berichten.
Misschien kan je daarna wel de berichten verwijderen.

Rechtermuis klikken op de inboxfolder en dan zie je de optie.
Kan ook via menubalk

2de optie, exporteer al je berichten een map. En je account instellingen. Dan verwijder je account in Outlook. Dan is alles werkelijk weg. Dan importeer je opnieuw je accountinstelingen en je berichten.

Eerst en vooral dank voor jullie reactie,

het probleem is opgelost, het probleem lag bij de ingang van verwijderde items,
verwijderde items.dbx weg gedaan en opnieuw opgestart en werkt terug perfect.
mvg & thx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan