PC start niet op met cd in de cd-rom speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

chandlurmark

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2008
Beste mensen, ik heb sinds kort een nieuwe pc gekocht. Ik heb een paar problemen, 1 ervan is dat als er een cd in de cd-rom speler zit, de pc niet wil opstarten. Hij blijft haken bij het Windows Boot logo ..... hij wil dan niet verder. Haal ik de cd eruit, start de computer op, loopt hij door ....... wie weet waar dit aan kan liggen?

Beste mensen, ik heb sinds kort een nieuwe pc gekocht. Ik heb een paar problemen, 1 ervan is dat als er een cd in de cd-rom speler zit, de pc niet wil opstarten. Hij blijft haken bij het Windows Boot logo ..... hij wil dan niet verder. Haal ik de cd eruit, start de computer op, loopt hij door ....... wie weet waar dit aan kan liggen?

Dat is vrij normaal bij mijn pc start ie wel gewoon op maar doet ie er wat langer over omdat de PC dan denkt dat het een windows Xp istallatie CD is dan gaat ie zoeken naar de bestanden die kan die niet vinden en dan gaat ie gewoon door, maar ik heb het vaak zat meegemaakt bij vrienden als ik aan de PC aan het knutselen was nadat die vriend van mij een spelletje had gedaan en vergeten was de CD eruit te halen dat ie dan niet opstart, dus het is verder geen probleem Groetjes Stephan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan