Prince Of Persia Rival Swords psp loopt vast??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Debbjuh92

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 feb 2008
Hej,

Ik heb pas het spel Prince of Persia Rival Swords voor de psp.. Ik was gisteren aan het spelen en op een gegeven moment kom je bij het filmpje dat Kaileena wordt neergestoken en dat de prins zijn tweede kant krijgt. Op een gegeven moment springt hij achter het mes aan en dan komt hij op de grond. Het filmpje is dan afgelopen, maar dan komt er een voorstukje net voordat je begint te spelen en dan loopt mijn spel vast. Ik heb het al op meerdere psp's geprobeerd maar hij blijft vast lopen, weet iemand misschien wat ik hieraan kan doen????

Bij voorbaat dank,
Debbie

ik denk dat dat ''cdtje kapot is''

Hej,

Ik heb pas het spel Prince of Persia Rival Swords voor de psp.. Ik was gisteren aan het spelen en op een gegeven moment kom je bij het filmpje dat Kaileena wordt neergestoken en dat de prins zijn tweede kant krijgt. Op een gegeven moment springt hij achter het mes aan en dan komt hij op de grond. Het filmpje is dan afgelopen, maar dan komt er een voorstukje net voordat je begint te spelen en dan loopt mijn spel vast. Ik heb het al op meerdere psp's geprobeerd maar hij blijft vast lopen, weet iemand misschien wat ik hieraan kan doen????

Bij voorbaat dank,
Debbie

Hallo Debbjuh

Ik heb toevallige dezelfde probleem, En zit er nog al mee. Nu even een vraag aan jou ? is het al opgelost bij je. Zo ja, kun je vertellen hoe.

Al vast bedankt.

Ik denk dat de Topic Starter niet meer gaat reageren hoor:mad:

Nee hoor ik ben niet boos :P

kijk ik lach :):D:thumb:

ik wou deze :confused: aanklikken maar klikte op :mad: aan :P

merkte het nu pas:D:D:p:p

Gelukkige ! slaap namelijk slecht als er iemand boos op me is. :o

Probleem is opgelost,

HOE ! heb de spel uit de raam gegooid. half uur later lag die er nog en dacht weet je wat ik probeer het nog een keer en WAT denk je ? Hij loopt nu niet vast. hahahah :d:d

Gelukkige ! slaap namelijk slecht als er iemand boos op me is. :o

Probleem is opgelost,

HOE ! heb de spel uit de raam gegooid. half uur later lag die er nog en dacht weet je wat ik probeer het nog een keer en WAT denk je ? Hij loopt nu niet vast. hahahah :d:d

Lol dat is ook een manier om je spellen te terug werkend laten maken hea! ga ik eidereen vertellen :P:D:D:D:D:):):):):D:D:D

Welterusten hea ! :P ik ben niet boos op je:love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan