iemand een idee voor een gamerslaptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

buffeltje85

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
hallo mensen ik ben op zoek naar een laptop waar ik spellen als assasins creed call of duty 4 en crysis op af kan spelen nu heb ik totaal geen verstand van al die dingen dus hoop dat iemand mij hier kan helpen welke laptops daar geschikt voor zijn want die lui in de winkels willen alleen maar verkopen en heb ik dadelijk een laptop waar ik niets mee kan. ik heb wel al een beetje gezocht ik heb er een paar gevonden nu weet ik niet of die geschikt zijn of veelste goed en duzz ook te duur
deze heb ik in gedachte

XXODD XNi570ru-GT 17"
Intel Core 2 Duo T9300 (2,50GHz, 800MHz, 6MB)
4GB DDR2 667MHz geheugen (2x 2GBdual channel)
160GB SATA harde schijf 7200RPM
nVidia GeForce 8700M GT (2000euro)

XXODD XNi8227d 17"
Intel Core 2 Duo T9500 (2,60GHz, 800MHz, 6MB)
4GB DDR2 667MHz geheugen (2x 2GBdual channel)
160GB SATA harde schijf 7200RPM
nVidia GeForce 8600M GS met 512MB GDDR2 (1450 euro)

Satellite X200-191 2.4 Ghz
standaard : 2,048 (1,024 + 1,024) MB
maximale uitbreiding tot : 4,096 MB
technologie : DDR2 RAM (667 MHz)
Harde schijf capaciteit : 400 (200+200) GB
NVIDIA® GeForce™ 8700M GT (1900euro)

Nu weet ik niet welke de beste is en of bv de 2e al goed genoeg is voor de spellen want ze zijn best prijzig toch???. Ik hoop dat jullie kunnen helpen andere ideen van gamelaptops zijn welkom
groeten thijs

Hey

Laptops zijn meestal niet al te goed om mee te gamen. Ze kunnen even mee maar naar een tijdtje zijn ze toch verouderd.
Wil je echt een gamepc of moet het perse een laptop zijn? Want als je wilt gamen zou ik toch gaan voor een pc.
Voor een echte gamepc kun je goedkoper uitkomen als je hem ook nog zelf in elkaar zet. Of laten doen.

Laatst bewerkt:
nee het moet helaas echt een laptop zijn vanwege half jaar weg naar buitenland

Ze kunnen zowiezo allemaal crysis wel aan. Dus dit is geen probleem.
Je speelt dan wel op het minimaal kwaliteit(resolutie en scherpte enz). Dit komt omdat je videokaart niet goed genoeg is voor maximaal kwaliteit. Voor het maximale kwaliteit heb je een videokaart nodig met 640mb. En dan ongeveer de zelfde serie die jij hebt.
Je zou dus een stapje hoger moeten voor het maximale kwaliteit. Ik weet niet of dat mogelijk is.
Dat zou je moeten kijken.

Als je meer contact wil hebben kun je mij ook een mail sturen.
yoeri91@hotmail.com

Nogmaals met deze laptop kun je Crysis wel spel maar niet op de hoogste kwaliteit.
Crysis is op dit moment volgensmij het zwaarste spel wat er is. Daar beoordeel ik mijn eigen pc ook op.

ps: die laptop die blueray geeft is ook goed. Ik zou die eerder kopen dan die je zelf hebt uitgezocht.En je zult vast wel iemand kennen die windows heeft.

Laatst bewerkt:
Ze kunnen zowiezo allemaal crysis wel aan. Dus dit is geen probleem.
Je speelt dan wel op het minimaal kwaliteit(resolutie en scherpte enz). Dit komt omdat je videokaart niet goed genoeg is voor maximaal kwaliteit. Voor het maximale kwaliteit heb je een videokaart nodig met 640mb. En dan ongeveer de zelfde serie die jij hebt.
Je zou dus een stapje hoger moeten voor het maximale kwaliteit. Ik weet niet of dat mogelijk is.
Dat zou je moeten kijken.

Als je meer contact wil hebben kun je mij ook een mail sturen.
yoeri91@hotmail.com

Nogmaals met deze laptop kun je Crysis wel spel maar niet op de hoogste kwaliteit.
Crysis is op dit moment volgensmij het zwaarste spel wat er is. Daar beoordeel ik mijn eigen pc ook op.

ps: die laptop die blueray geeft is ook goed. Ik zou die eerder kopen dan die je zelf hebt uitgezocht.En je zult vast wel iemand kennen die windows heeft.

Of kopen
Dan ben je als nog goedkoper uit!!

Kijk ook eens naar de Asus M51Sn, deze machientjes hebben een nVidia Geforce 9500 GS, dus gamen moet er wel mee lukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan