cod4 online

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjlabbie

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2008
hallo,

Ik heb een vraag,
Ik heb call off duty 4 geinstaleerd.
Ik vind het leuk om online te spelen maar slaat hij ook op wat voor level je was zodat je de volgende keer gewoon verder kunt gaan in jou rank die je was?
Bij mij doet hij dat niet weet is iemand waar het aan kan liggen of dat hij het normaal ook niet opslaat.

hooi

hee
hij hoort het wel op te slaan :O
misschien moet je hem gewoon opnieuw installeren :P

back up

kun je het ook op de een of andere manier opslaan zodat je ALS je het kwijt ben gewoon kunt plakken?
Een soort van back up maken?
weet iemand hoe je dat moet doen?

Ja dat kan.
Ga daarvoor naar de map Call of Duty 4\players\profiles
In de map profiles zit de map van je profielnaam.
Je kunt deze map back-uppen. Samen met je cd-key krijg je dan weer je ranks terug.

Ja dat kan.
Ga daarvoor naar de map Call of Duty 4\players\profiles
In de map profiles zit de map van je profielnaam.
Je kunt deze map back-uppen. Samen met je cd-key krijg je dan weer je ranks terug.

Ik kan deze map helemaal niet vinden?
Ik heb alleen de volgende mappen er staan:
Docs
Main
Miles
Mods
Pb
zone

weet je hoe dit kan?

Laatst bewerkt:
Ik kan deze map helemaal niet vinden?
Ik heb alleen de volgende mappen er staan:
Docs
Main
Miles
Mods
Pb
zone

weet je hoe dit kan?

Knip en plak gewoon de tekst in de verkenner.
Als het goed is zijn dit namelijk verborgen bestanden en kun je die dus niet zien.
Alleen op deze manier kun je in de map komen en dus alles backupen:D

server probleem

cod 4 ik kom op server 217.146.84.90:32000 kom ik in maar dan wil ik deathmatch surver op dan krijg ik sever connection time out en als ik onder internet kijk onder alle servers geeft ie niks me pc is net gerestart en ik heb alle patch van 1.1 tot 1.7 punkbusterstaat aan en ik heb alltijd online gespeelt sinds 2 dagen kom ik er niet meer op dus daarom heb ik windows er op nieuw op gezet en spel ook en dee nog niks wie kan mij helpen afz daniel

Laatst bewerkt:
cod 4 ik kom op server 217.146.84.90:32000 kom ik in maar dan wil ik deathmatch surver op dan krijg ik sever connection time out en als ik onder internet kijk onder alle servers geeft ie niks me pc is net gerestart en ik heb alle patch van 1.1 tot 1.7 punkbusterstaat aan en ik heb alltijd online gespeelt sinds 2 dagen kom ik er niet meer op dus daarom heb ik windows er op nieuw op gezet en spel ook en dee nog niks wie kan mij helpen afz daniel

Er waren problemen met de master server, daar kon jij niets aan doen.

Jammer dat je daarvoor windhoos & Cod4 opnieuw hebt geinstalleerd.
Als het goed is, kun je er nu weer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan