SimCity™ Societies Fout ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

KayleeG

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
Hallo , Ik zit al een tijdje met een probleem.
Ik heb een illegale versie SimCity Societies geïnstalleerd
+ de no-cdcrack en al die soort dingen eraan toegevoegt , maar iedere keer als ik hem opstard krijg ik dit tezien :(:

Foutmelding.jpg

Kan iemand mij hier mee helpen ?
Alvast bedankt !

KayleeG.;)

Omdat het een illegale versie is, lijkt het me dat dit verboden is hier te melden of hulp te bieden. Probeer het eens op te zoeken op google.

Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten).
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
* Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

Het mag wel zolang de bron niet wordt gegeven;)

Maar heb je al hem geprobeerd opnieuw te installeren? Of een andere crack

Het mag wel zolang de bron niet wordt gegeven;)

Maar heb je al hem geprobeerd opnieuw te installeren? Of een andere crack

Ik heb al beide geprobeert , Mn oudste broer zegt dat ik eens moet DirectX9 moet instaleren , zou het probleem daarmee kunnen opgelost worden ?
Ik heb misschien nog een oorzaak gevonden , ik heb alles wat van mn hardware kunnen upgraden , behalve mn videokaart het kan misschien daar aan liggen ..

Het kan aan directx liggen maar meestal krijg je een melding van d_x3_d9.dll is missing zoiets maar dat kan je proberen je moet alle drivers updaten want je hebt je pc geupgrade misschien kan je naar patches zoeken voor je spel:)

Het kan aan directx liggen maar meestal krijg je een melding van d_x3_d9.dll is missing zoiets maar dat kan je proberen je moet alle drivers updaten want je hebt je pc geupgrade misschien kan je naar patches zoeken voor je spel:)

Oke ;) Ik ga ze later allemaal eens proberen , maar in belgie begint school weer dus moet ik nog ff schoolwerk maken
Ik ga jullie nog wel laten weten of het gewerkt heeft ;)
Heel erg bedankt voor jullie hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan