Game PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamjostie

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2005
Hallo allemaal,
Ik wil op korte termijn een nieuwe computer kopen met als budget 900 euro, de belangrijkste prioriteit van deze pc is dat hij grote spellen kan ondersteunen. Ik zag laatst in een krantje een pc met:
  • 570 watt voeding
  • intel core2Quad Q6600
  • 3GB DDR2
  • 8800GT-512 Videokaart
  • DVD Brander
  • Windows Vista Premium
  • Asus p6b (moederbord)
Deze computer koste 960 euro en nou vroeg ik me af of ik goedkoper uit zou zijn als ik er zelf 1 zou samenstellen? (assembleren kan een vriend van me dus dat is geen probleem)

Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik het beste kan doen en indien samenstellen het voordeligst is wat het beste is voor een gamepc?

Met vriendelijke groet,
Dwayne

Samenstellen is bijna altijd voordeliger.

Probeer de pc-builder op www.alternate.nl eens.

Mvg. Redmer

ok, met dat alternate begrijp ik niet echt welk moederbord goed is, ik wil wel graag quad core hebben maar als ik dan een moederbord uitzoek staan er allemaal lastige termen waar ik niet wijs uit word.

met vriendelijke groet,
Dwayne

Dat ziet er zeker goed uit maar, ik zou toch graag een quad core willen hebben en rond de 3-4gb werkgeheugen (tenzij jij zegt dat dit sneller is). Indien dit waar is, welk van de onderdelen kan ik dan het beste nog upgrade (ik wil wel graag een redelijk goede computer hebben zodat ik over een jaar niet weer een nieuwe moet kopen om de nieuwste games te draaien)

Je zegt dat je spellen wil gaan gaan spelen, en 8/10 spellen ondersteunen geen quad core. Dus dan ben je beter uit met een C2D E8200/8400. Als je 4GB ram wil is dat geen probleem als je een 64Bit XP heb of gewoon vista. ( 32 bit Xp gaat tot 3 GB ram) Dan moet je wel 2x 1GB nemen en dan 2x 512mb, anders doorbreek je de Dual channel. Dus als je 3gb ram wil moet je er nog ( 38:2= Ehmmmm 19, 18+38= ehmmmmmmmmm €56 :) ) Dus tel ipv. 38€ er €56 bij op, en dan ben je nog steeds goedkoper uit als kant en klaar bij de winkel ( waar je van die goedkope B-merk, kasten krijgt)

Ik zag laatst ergens staan dat als je 64 bit niet alle games / software ondersteund... klopt dit? Ook zou ik graag willen weten of quad core niet beter is met het oog op de toekomst?

met vriendelijke groet,
Dwayne

he ik kan je hepe

met allo ik heb Gehoord dat CSO bestanden Kleiner Zijn dat ISO bestanden (en dat is ook zo) Nou heeft een vriend een Convertel die ISO naar CSO kan converten , maar waar kan ik die vinden Zouden Jullie mij kunnen helpen ??
Ik wil ook wel Zelf zoeken maar ik ben Bang voor Virussen , en ik heb al wat Spyware
Owjah en als ik Bij google Zoek Krijg ik allemaal rare Sites door mn Spyware dus ik kan zelf niet zoeken
Dus miss dat jullie me een Directe Link naar een site geven waar ik m kan Downloaden

het anwoor is sipmel de :cool:
formatfactory kan cvo naar cso verandere en nog veel andere soote
sory maar ik kan je niet op een adre manier berijke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan