In windows 2003 kun je gebruik maken van een nieuw soort quota management, bij deze management geef je niet meer per gebruiker een limiet voor de schijf maar geef je een map een bepaalde maximum grote. Tot dusver lijkt dat dan goed te werken. Als ik op mijn e schijf een map aanmaak met de naam test en ik geef deze een limiet van 1gb dan werkt dit perfect (als ik hem map vanuit een andere server). Zodra ik echter een tweede laag dieper wil gaan werken wordt het quota niet toegepast, ook als ik de quota van de map erboven verwijder.
Ik heb dit verhaal getest op een andere schijf en daar werkte het wel op. Na het formateren van de de e schijf blijft dit probleem bestaan. Ik kan geen quota's toekennen aan submappen, hij past ze simpelweg niet toe. Wat zou hier de reden van kunnen zijn?
Ik gebruikt het windows fsrm quota management. overal op internet lees ik hoe mensen deze techniek toepassen dus het moet werken. Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Groetjes,
Robin
Ik heb dit verhaal getest op een andere schijf en daar werkte het wel op. Na het formateren van de de e schijf blijft dit probleem bestaan. Ik kan geen quota's toekennen aan submappen, hij past ze simpelweg niet toe. Wat zou hier de reden van kunnen zijn?
Ik gebruikt het windows fsrm quota management. overal op internet lees ik hoe mensen deze techniek toepassen dus het moet werken. Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Groetjes,
Robin