eset smart security geeft virus melding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is te hopen dat Eset er wat aan gaat doen, dit valt onder de categorie 'false positive'
Een standaard stukje VBcode wordt als trojan gezien, als dat in één topic gebeurd is de kans groot dat dit ook in andere topics zal gebeuren. Zie ook->http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=351974

het zou wel raar zijn dat eset een false alarm geeft want bij de vergelijkingen geeft eset nooit eens een false alarm. ik denk gewoon dat er een klein bijlaagje of iets anders in die topic zit waar eset aan probeert te reageren. G Data 2008 heeft wel de hoogste virus detectie van 99,8% en eigenlijk samen met avira 99,6%. alleen deze 2 antivirussen geven ook vaak false alarm bij de tests. kaspersky herkende ook eens internet explorer.exe als virus.

Er zat GEEN bijlage in het topic en ook ESET geeft wel eens een false positive.
Is ook al hier ooit op het forum behandeld en heb er zelf ook ervaring mee.

ow ok kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat een antivirus nooit false alarm geeft. maar ik zit ook op nationaal computer forum en pchelper en nooit zoiets meegemaakt. ik zit hier al geloof ik 2 dagen.

Het kan ook ThreatSense (de heuristische analyse) zijn, die de false positive geeft van NOD32 / Eset Smart Security, dus het kan zeker wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan