Takelwagen
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 feb 2008
Ben druk bezig om ervoor te zorgen dat bepaalde waarde die moeten worden ingevuld op ons ritten schema veel sneller worden ingevuld. Dit wordt nu zonder userform gedaan en het is enorm tijd rovend. De mensen die deze transport gegevens invoeren zijn niet bepaald handig in excel en het moet dus éénvoudiger en sneller.
Er moet een horizontale lijn worden geselecteerd aan de hand van combobox1 en 2
Met deze gegevens kan denk ik wel de juiste horizontale rij worden geselecteerd.
Dan moet vervolgens de waarde (in de gele cellen in de juiste horizontale rij) ingevuld worden die wordt ingevoerd in de andere text en comboboxen. Die alles moet verwerkt worden via de O.k button op het userform.
Enkele rijen zijn verborgen en er is een tabblad waar de lijsten staan die wordt gebruikt door combobox 1&2
Ik heb een voorbeeld bestand bijgevoegd om te laten zien wat de bedoeling is.
Iedereen bedankt....
Er moet een horizontale lijn worden geselecteerd aan de hand van combobox1 en 2
Met deze gegevens kan denk ik wel de juiste horizontale rij worden geselecteerd.
Dan moet vervolgens de waarde (in de gele cellen in de juiste horizontale rij) ingevuld worden die wordt ingevoerd in de andere text en comboboxen. Die alles moet verwerkt worden via de O.k button op het userform.
Enkele rijen zijn verborgen en er is een tabblad waar de lijsten staan die wordt gebruikt door combobox 1&2
Ik heb een voorbeeld bestand bijgevoegd om te laten zien wat de bedoeling is.
Iedereen bedankt....
Bijlagen
Laatst bewerkt: