geen verbinding met limewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

annihilator1975

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 apr 2008
Hallo allemaal

Ik ben kompleet nieuw hier en ik weet ook niet of ik mn vraag in de juiste sectie zet(zijn ook zo weinig opties hiero he...)

Ik heb net lime wire geinstalleerd maar ik kan geen verbinding maken?? alles werkt normaal maar pc verteld mij dat er geen verbinding gemaakt kan worde??? Moet ik iets in mn firewall veranderen?? poort toevoegen?? ik heb geen flauw idee.
Maar ik ben ook niet zo'n pc freak.
Alvast bedankt voor de reacties....

Gr Michel

WELKOM OP HELPMIJ

je zou inderdaad eens kunen kijken in je firewall

tart- configuratiescherm-beveiligingscentrum-windows firewall-uitzonderingen.

nog een andere firewal erop staan?

Op een of andere manier zijn er vaker dit soort problemen met LimeWire.

Maar probeer dit eens:
Download en installeer FrostWire: http://www.frostwire.com/
FrostWire is een bijna 100% copie van LimeWire, ziet er hetzelfde uit (alleen kleuren zijn anders), werkt precies hetzelfde en download van hetzelfde netwerk.
Alleen, FrostWire heeft meestal niet de verbindingsproblemen die LimeWire wel heeft!

Laatst bewerkt:
Wat ook vreemd is, is dat bij eerste keer Limewire opstarten ik ook geen verbinding krijg. Sluit ik het af en start het daarna gelijk opnieuw op, heb ik wel verbinding....

strange!!!

ik heb eerlijk gezegd ook nog limewire er opstaan en moet zeggen nog nooit problemen mee gehad:thumb:

Komt inderdaad vaker voor en zien we ook vaak op het forum mar een echte passende oplossing heb ik nog nooit gezien. Firewall ligt vaak voor de hand dus daar eerst eens kijken. Frostwire is ook prima en schijnt er minder last van te hebben.

Wat ook vreemd is, is dat bij eerste keer Limewire opstarten ik ook geen verbinding krijg. Sluit ik het af en start het daarna gelijk opnieuw op, heb ik wel verbinding....

Das helemaal vaag joh..Maar ik vraag het me dan toch af of het dan aan de instellingen van de pc ligt of aan limewire zelf???

Gr Michel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan