Internet explorer 8 verwijderen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri123

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
Hallo,
Ik heb een beta versie van Internet explorer 8 gedownload, maar vind hem niet zo fijn en ik wil IE7 weer terug, maar ik kan IE8 niet verwijderen en ook niet op internet IE7 downloaden omdat er dan word gezegd dat ik internet explorer 7 al heb omdat hij bij het besturingsysteem zat.
Weet iemand hoe ik IE7 weer terug kan krijgen?

Gr. Joeri

P.S: ik heb windows Vista

Hallo,

Onder XP staat hij gewoon bij controlpanel --> software en dan kan ik heb daar gewoon verwijderen, je moet dan alleen wel kijken of je er geen programmas mee beschadigd door het verwijderen.

Hallo,

Onder XP staat hij gewoon bij controlpanel --> software en dan kan ik heb daar gewoon verwijderen, je moet dan alleen wel kijken of je er geen programmas mee beschadigd door het verwijderen.

Bij mij staat hij niet bij software (dat heet op Vista progamma's en onderdelen... maar maakt niet uit) dus daarom kan ik hem daar ook niet verwijderen...:(

Onder Vista;

Start > Configuratiescherm > Een programma verwijderen > links ''Geinstalleerde updates weergeven''

Dan Internet Explorer 8 zoeken en deleten, Vista ziet IE8 als een update..

Onder Vista;

Start > Configuratiescherm > Een programma verwijderen > links ''Geinstalleerde updates weergeven''

Dan Internet Explorer 8 zoeken en deleten, Vista ziet IE8 als een update..

Gedaan, en ik heb nu IE7 weer terug, maar nu kan ik niet op Windows Live Mail komen en sommige pagina´s laden heel traag. Dat had ik ook bij IE8 :( Voordat ik IE8 installeerde had ik het nog niet, maar nu wel..
Hoe los ik dit op??

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan