Snelheid MSN-verzenden. Eset Smart Security.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul90

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hey,

Ik heb sinds kort Eset Smart Security, waar ik erg blij mee ben.
Maar het verzenden van bestanden via msn duurt nu veel langer. Ik denk dat de ingebouwde firewall moeilijk doet ofzo. Ik heb MSN helemaal ge-allowed.

Hiervoor had ik Nod32 Anti-Virus + Sygate Personal Firewall, toen ging het verzenden bij een bepaald persoon gewoon lekker snel. Nu duurt het echter een eeuwigheid, wat eerst in 2;3 minuten verzonden was, duurt nu zeker 10 minuten.

En als je even alle beveiligingsonderdelen van Smart Security uitschakelt, heb je dan nog steeds last van het probleem?

En als je even alle beveiligingsonderdelen van Smart Security uitschakelt, heb je dan nog steeds last van het probleem?

Als ik een manier vind om het uit te schakelen kan ik het testen, maar die heb ik nog niet gevonden.

Rechtermuisklik op het Eset Smart Security icoon rechtsonder en dan Netwerkverkeer niet filteren (Firewall uitschakelen) selecteren en voor het uitschakelen van de antivirus selecteer je Beveiliging tegen virussen en spyware uitschakelen.

of even uit taakbeheer halen (Processen) dan is die helemaal afgesloten .....:)

of even uit taakbeheer halen (Processen) dan is die helemaal afgesloten .....:)

Kan ook, maar dat is geen deftige optie. :)

Raoul90,
Mocht je (net zoals ik) Eset Smart Security in het Engels hebben, dan kies je voor Do not filter network traffic (Disable firewall) en Disable antivirus and antispyware protection. :)

Kan ook, maar dat is geen deftige optie. :)

Raoul90,
Mocht je (net zoals ik) Eset Smart Security in het Engels hebben, dan kies je voor Do not filter network traffic (Disable firewall) en Disable antivirus and antispyware protection. :)

Yup heb ook Engels, en zag het al staan, ga zo ff testen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan