lijst wat er is gedownload

Status
Niet open voor verdere reacties.

kawaman

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Mijn vraag is de volgende , kan men ergens in windows xp zien wat er is gedownload in de laatste dagen?

of bestaat er een of ander programma om dit te controleren?
alvast bedankt

Mijn vraag is de volgende , kan men ergens in windows xp zien wat er is gedownload in de laatste dagen?

of bestaat er een of ander programma om dit te controleren?
alvast bedankt

Hoi,

wat bedoel je precies?
Als je iets download, programma's b.v., dan kun je die toch allemaal naar dezelfde map (downloads b.v.) sturen, zodat je het overzicht houd van wat er binnen komt?
Of bedoel je dit niet?

Grtz.

ik dacht eens ergens gezien te hebben day men een lijst met alle gedownloade muziek filmpjes ...ed kon oproepen , en zo kon controleren wat er juist is gedownload, als je met kinderen zit is dit zeer handig:o

ik dacht eens ergens gezien te hebben day men een lijst met alle gedownloade muziek filmpjes ...ed kon oproepen , en zo kon controleren wat er juist is gedownload, als je met kinderen zit is dit zeer handig:o

Hoi,

nee, zo'n "lijst" ken ik niet maar,.....er zijn wel programma's die precies bijhouden wat er geinstalleerd wordt op je PC.Uninstall Manager is zo'n progje. Nadat je een "snapshot" van je HDD hebt gemaakt kan je elk filetje wat er bijkomt zien in een lijst.

UM is shareware, eruhg goed, gebruik het al jaren. Je kunt er ook systeem herstelpunten mee aanmaken!
Werkt dacht ik niet onder Vista, misshien heb je wat aan deze info.....

Grtz.

bij I.E. ga naar Extra>Internet opties en klik op instellingen bij browsegeschiedenis... Klik dan op bestanden weergeven dus dan kom je in: \Local Settings\Temporary Internet Files

Daar staat alles wat je hebt binnengehaald de afgelopen tijd... Je kan ook sorteren op grootte van bestand. Misschien heb je hier wat aan:) succes

Hierbij kan je dus zelfs zien welke Youtube filmpjes er zijn bekeken. meestal zijn dat de .FLV files enzo.

Laatst bewerkt:
bij I.E. ga naar Extra>Internet opties en klik op instellingen bij browsegeschiedenis... Klik dan op bestanden weergeven dus dan kom je in: \Local Settings\Temporary Internet Files

Daar staat alles wat je hebt binnengehaald de afgelopen tijd... Je kan ook sorteren op grootte van bestand. Misschien heb je hier wat aan:) succes

Hierbij kan je dus zelfs zien welke Youtube filmpjes er zijn bekeken. meestal zijn dat de .FLV files enzo.
ik heb het geprobeerd maar er komt een waarschuwingsvenster met de volgende tekst;

de bewerking is geannuleerd vanwege op uw systeem geldende beperkingen,neem contact met de systeembeheerder op.

:o

ben je aangemeld op een gastaccount? die kan beperkte bevoegdheden hebben. via het administator account zou je er gewoon in moeten kunnen komen...

Hallo de Kaak,

ik ben ingelogd als administrator, en toch krijg ik steeds deze foutmelding!! :evil:

greetz Kawaman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan