• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kleuren met voorwaardelijke opmaak tellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeer het volgende bestand eens.
Geef anders precies aan wat je gedaan heeft.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Laatst bewerkt:
Hoi Roncancio

Ik kreeg toen ik hem opende gelijk een fout melding zie bijlage. toen ik die weg klikte heb ik nog wat geprobeerd 1e keer kreeg ik de zelfde fout melding als vorige keer maar deze werd hersteld door excel en daarna ging het goed en werkte het bestand ook goed. :thumb:

De eerste foutmelding zit er nog wel in compileer fout elke keer als ik hem opstart.

Groetjes Jorn:D

Bijlagen

Hoi Roncancio

Ik kreeg toen ik hem opende gelijk een fout melding zie bijlage. toen ik die weg klikte heb ik nog wat geprobeerd 1e keer kreeg ik de zelfde fout melding als vorige keer maar deze werd hersteld door excel en daarna ging het goed en werkte het bestand ook goed. :thumb:

De eerste foutmelding zit er nog wel in compileer fout elke keer als ik hem opstart.

Groetjes Jorn:D

Die code was van een andere topic !!!:shocked::shocked::shocked:
Ik heb het bestand aangepast.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Laatst bewerkt:
Hoi Roncancio

Ik blijf de fout onvoldoende stack ruimte krijgen zodra ik een 1 verander of er bij plaatst wat kan dat zijn?

Groetjes Jorn
Ps tot morgen

Bijlagen

• fout.JPG
    fout.JPG
    75,7 KB · Weergaven: 65
Hoi Roncancio

Ik blijf de fout onvoldoende stack ruimte krijgen zodra ik een 1 verander of er bij plaatst wat kan dat zijn?

Groetjes Jorn
Ps tot morgen

Onvoldoende stack ruimte ontstaat bij o.a. bij excessive looping, complexe programma's die veel geheugen vergen etc. Dit lijkt mij niet aan de orde.
Kan je even het programma draaien en krijgen hoe groot iRij is op de desbetreffende regel.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Goede morgen Roncancio

1Rij zie ik onderin staan gemiddelde: 0,94444444 aantal 10 Som; 8,5

Bedoel je dit?

Groetjes Jorn

Goede morgen Roncancio

1Rij zie ik onderin staan gemiddelde: 0,94444444 aantal 10 Som; 8,5

Bedoel je dit?

Groetjes Jorn

Goedemorgen.

:shocked: Zeg mij niets.
Als je het programma draait en de foutmelding verschijnt dan is de betreffende regel geel weergegeven. Wat zie je als met de muis over iRij gaat van die regel?

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Ik kan niks meer doen hij loopt vast en start opnieuw op

If Cells(lRij, "AK").Value <> 1 And WorksheetFunction.Sum(Range("A" & lRij & ":I" & lRij)) = 9 Then

Groetjes Jorn

Ik ga kijken hoe ik het programma kan aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Ik heb de nodige aanpassingen gedaan aan het script en wellicht dat hiermee de problemen zijn verholpen.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Laatst bewerkt:
Hoi Roncancio

Super bedankt hij werkt:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

:)Groetjes Jorn:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan