binnenkort nieuwe computer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trojan Horse

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2008
hallo allemaal.

ik ga binnenkort een nieuwe computer kopen speciaal voor gaming op een 24 inch wide monitor. ik wil elke spel op very high draaien die nog eens 4x aliased en vloeiend is. ik wil deze spellen goed draaien: crysis, soldier of fortune payback, call of duty 4, need for speed prostreet/carbon, gta 4, fifa 08, pes 08, fear, half life 2. ik ga natuurlijk veel meer games ontdekken als ik ze goed kan spelen die gelijkwaardige eisen vragen als deze. ik wil ook weten hoeveel fps de games worden avg. dit zijn de computer specificaties:

Core 2 Duo E8500 3,16 ghz
Gigabyte GA-EX38-DQ6
OCZ Platinum XTC 1066 mhz, 2048 MB
Samsung SpinPoint F1, 750 GB
ATI Radeon 3870 X2
Lite-On LH-20A1L

500/550 watt voeding
Scythe Mugen
CoolerMaster Centurion 5

prijs: 900 euro

helemaal nieuw met 1 jaar garantie. is dit verder een goede koop?

Laatst bewerkt:
dat is zeker een goed systeem maar je hebt alleen een beetje weinig garantie :confused:...en waar is je voeding? en een dvd speler?? en is het niet handig met zo een systeem nog wat casefans er bij te stopppen? en waar haal je eigenlijk zo een goedkoop systeem vandaan??

Laatst bewerkt:
E8500 230,- euro
GA-EX38-DQ6 215,- euro
OCZ Platinum XTC 94,- euro
Spinpoint 84,- euro
3870 X2 300,- euro
Scythe Mugen 40,- euro
Centurion 5 50,- euro

Samen ca. 1015,- euro en dan nog een voeding, dvd speler etc.

Dus dat gaat niet lukken voor 750,- euro.....

ja de dvd brander is lite on 20x met litescribe. voeding is 500 of 550 watt. ik verander mijn computer om de jaar en mocht de garantie verlopen en er is toch iets gebeurd? dan kan ik nog steeds er nat toe gaan maar dan gaat het wat muntjes kosten. ow het gaat 850 euro kosten want ik dacht al dat 750 weinig zou zijn.

ja de dvd brander is lite on 20x met litescribe. voeding is 500 of 550 watt. ik verander mijn computer om de jaar en mocht de garantie verlopen en er is toch iets gebeurd? dan kan ik nog steeds er nat toe gaan maar dan gaat het wat
muntjes kosten. ow het gaat 850 euro kosten want ik dacht al dat 750 weinig zou zijn.

E8500 230,- euro
GA-EX38-DQ6 215,- euro
OCZ Platinum XTC 94,- euro
Spinpoint 84,- euro
3870 X2 300,- euro
Scythe Mugen 40,- euro
Centurion 5 50,- euro

Samen ca. 1015,- euro en dan nog een voeding, dvd speler etc.

Dus dat gaat niet lukken voor 750,- euro.....

Dit zeker niet gelezen, geloof dat het bedtijd wordt.....

Volgens mij krijg je slaap en kun je daarom niet goed meer lezen wat er allemaal staat.
Daarom: bedtijd!

nou ik had het al gelezen wat je had geachreven. en die comptuer wordt intotaal 900 euro of misschien wat duurder. bedtijd? nee ik slaap rond 11 uur.

nou ik had het al gelezen wat je had geachreven. en die comptuer wordt intotaal 900 euro of misschien wat duurder. bedtijd? nee ik slaap rond 11 uur.

Maar waarom zeg je dan eerst 750,- euro, dan 800,- euro, nu weer 900 euro, of misschien wat meer???

Weet je, je zegt gewoon maar wat!

Maar waarom zeg je dan eerst 750,- euro, dan 800,- euro, nu weer 900 euro, of misschien wat meer???

Weet je, je zegt gewoon maar wat!

750 euro had ik me vergist, daarna 850 was het goede, maar ik rekende de dvd brander en sterkere voeding er bij. dus 900 euro of wat meer. als ik m'n huidige pc verkoop dan heb ik bijna 900 euro.

Zie je nou wel dat je niet goed leest. Alleen al de onderdelen die je zegt in je eerste post kosten al veel meer dan 1000,- euro zoals ik je liet zien (op basis van de laagste prijzen die er zijn).

Zie je nou wel dat je niet goed leest. Alleen al de onderdelen die je zegt in je eerste post kosten al veel meer dan 1000,- euro zoals ik je liet zien (op basis van de laagste prijzen die er zijn).

ja denk jij dat ik het van de winkel alle losse onderdelen ga kopen? als ik dat zou doen bij informatique dan ben ik zeker boven de 1000 kwijt. maar ik ga het van een goedkope zaak kopen en ik krijg nog eens 60 euro korting. ik denk dat jij teveel naar muziek hebt geluistert en daardoor lees je dus zelf niet goed. want ik weet niet wat jij allemaal zegt dat van dat ik neit goed lees ofzo...

@ trojan

mmusic heeft gelijk.. je kan zo een snelle pc kopen voor zo weinig geld waar jij het over hebt.. ik heb zelf ook een pc samengesteld.. en die is veel langzamer als dat wat jij zegt en ik ben al meer als 1000 euro kwijt... en jij zeker nog wel wat meer:evil:

@ trojan

mmusic heeft gelijk.. je kan zo een snelle pc kopen voor zo weinig geld waar jij het over hebt.. ik heb zelf ook een pc samengesteld.. en die is veel langzamer als dat wat jij zegt en ik ben al meer als 1000 euro kwijt... en jij zeker nog wel wat meer:evil:

jij ehtb het zeker van een winkel gekocht en wat lang geleden misschien. ik kan een computer veel goedkoper krijgen dan van een normale winkel. wat voor computer heb je dan?

@ trojan

mmusic heeft gelijk.. je kan nooit zo een snelle pc kopen voor zo weinig geld waar jij het over hebt.. ik heb zelf ook een pc samengesteld.. en die is veel langzamer als dat wat jij zegt en ik ben al meer als 1000 euro kwijt... en jij zeker nog wel wat meer

TYPFOUT (staat dik gedrukt):o

maar ik hep die pc samengesteld(nog nie gekogt nog nie genoeg geld..) voor iets van 1000 euro bij 4launch en die was slechter als wat jij hep samengesteld.. en bij welke winkel hep jij het gedaan dan??:evil:

@ trojan

mmusic heeft gelijk.. je kan nooit zo een snelle pc kopen voor zo weinig geld waar jij het over hebt.. ik heb zelf ook een pc samengesteld.. en die is veel langzamer als dat wat jij zegt en ik ben al meer als 1000 euro kwijt... en jij zeker nog wel wat meer

TYPFOUT (staat dik gedrukt):o

maar ik hep die pc samengesteld(nog nie gekogt nog nie genoeg geld..) voor iets van 1000 euro bij 4launch en die was slechter als wat jij hep samengesteld.. en bij welke winkel hep jij het gedaan dan??:evil:

meneer muziek dacht dat ik het van de winkel zou kopen. ja voor 4laucnh is een winkel met een normale prijs, maar ik koop het van een zaak en ik kreeg vorig keer 60 euro korting maar nu weet ik neit hoeveel. dit is nu mijn huidige computer:

Core 2 Duo E8400 3,6 ghz OC
MSI P35 Neo-f
Kngston HyperX 2048 MB DDR2 800 MHz
Samsung SpinPoint T166, 400 GB
ATI Radeon HD2400Pro
NEC DVD-RW 18x DL

CoolerMaster Centurion 5
Arctic Freezer 7 pro
400 Watt voeding

Laatst bewerkt:
4launch is een winkel met een goedkope prijs net zoals:

elektronica gigant
azerty
salland automatiseren

en de normale shops met de normale prijzen zijn winkels zoals:

alternate
complus(soms niet soms wel)

duzzz...

meneer muziek dacht dat ik het van de winkel zou kopen. ja voor 4laucnh is een winkel met een normale prijs, maar ik koop het van een zaak en ik kreeg vorig keer 60 euro korting maar nu weet ik neit hoeveel. dit is nu mijn huidige computer:

Core 2 Duo E8400 3,6 ghz OC
MSI P35 Neo-f
Kngston HyperX 2048 MB DDR2 800 MHz
Samsung SpinPoint T166, 400 GB
ATI Radeon HD2400Pro
NEC DVD-RW 18x DL

CoolerMaster Centurion 5
Arctic Freezer 7 pro
400 Watt voeding

had gekocht voor: 510 euro, 21 januari 2008.

Wat is er mis met die pc , die kan je toch gewoon upgrade????

kast mag je zelf uitkiezen
maar hier is dus 3 keer niks mis mee :
Let er wel op he 2x een 8800GT
en 2 keer en brander
attachment.php

Bijlagen

• Pc trojan Horse.JPG
    Pc trojan Horse.JPG
    52,6 KB · Weergaven: 86
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug