beste spy en adaware scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjen gekheid

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2008
hallo

ik zoek al een tijdje een hele goeie spy and adaware scanner mar kan niet echt 1 vinden.
hitmanpro vind ik maar niks.

het moeit draaien op windows xp pro sp2 die 24/7 aan staat.

Ieder zijn voorkeur

Ik prefereer nog steeds AVG, maar ieder zijn meug.

Daarnaast heb ik standaard Arovax antispyware draaien, die bij boot veel rotte cookies voor me opruimt. Je kunt ook CookieWall gebruiken, maar dat vereist wat inzicht.

Succes,

Eric.

Over echt goede adware scanners is te twisten.
Je kan meerdere scanners laten scannen, de ene vind meer als de andere.
De meeste freeware versies hebben helaas geen realtime scanner actief en dat vind ik wel een groot nadeel.

Als laatste redmiddel, kan je je op de volgende fora een hijackthis logje plaatsen voor hulp als je na het scannen nog het vermoeden hebt dat je nog last hebt van spyware.

www.hijackthis.nl en www.nucia.nl

Over echt goede adware scanners is te twisten.
Je kan meerdere scanners laten scannen, de ene vind meer als de andere.
De meeste freeware versies hebben helaas geen realtime scanner actief en dat vind ik wel een groot nadeel.

Als laatste redmiddel, kan je je op de volgende fora een hijackthis logje plaatsen voor hulp als je na het scannen nog het vermoeden hebt dat je nog last hebt van spyware.

www.hijackthis.nl en www.nucia.nl

Je vergeet de beste: BlueMedicine

Je vergeet de beste: BlueMedicine
Huh. Laten we het erop houden, dat de genoemde forums alle drie prima zijn om je HJT log na te laten kijken. Ieder heeft zijn of haar mening, maar het lijkt me niet de bedoeling om 1 site als beste te beschouwen.

Tevens zitten er veel van de experts op alle drie de forums.:)

ok dus ik kan ze ook alle 3 draaien gaan. maar dan kan ik ze zeker niet alle 3 tegelijk aan zettten of wel met real time mode's

lijkt me beter dat je ze een voor een een keer een scan laat doen.
en zoveel tijd vraagt dat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan