sleutelcode windows xp werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulverm

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2008
ik windows xp geinstalleerd van een orginele cd maar nu moet ik een sleutelcode invoeren en geeft dan een fout aan.
kan ik aan een andere sleutelcode komen?

Achter op je kast ziet een blauw/wit sticker heb je daarvan je sleutelcode?

er zit geen sticker op mijn kast maar ik heb wel de code hier alleen wordt deze niet herkend

Hangt ervan af welke versie het is, maar ik denk het niet,
Heb je de CD meekgekregen toen je je pc kocht of heb je de cd los in de winkel gekocht?

ik heb de cd mee gekregen toen ik deze kocht.
maar is er niet ergens een andere sleutel vandaan te halen??

kan er geen ilegale sleutel code (crack) op gebruikt worden dan en waar vind ik deze

Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
* Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

BRON :http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja

ik heb ze wel maar het mag helaas niet.....

Welkom op Helpmij.:)

Zoals eerder aangegeven even Microsoft bellen en je probleem voorleggen. Hier helpen we je niet aan een andere sleutel.

en het vragen naar cracks is verboden bij Helpmij.nl
in dit topic zijn je de huisregels al eens voorgelegd.....en dan toch blijven doorzeuren om een crack of andere sleutel.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan