Automatische shutdown

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vermin

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Ik hoop dat iemand nog online is. Ik wil graag naar bed maar mijn pc is nog niet klaar. Ik wil ervoor zorgen dat hij over 3 uur automatisch afsluit. Ik heb Windows Vista. Kan iemand me helpen?

Laatst bewerkt:
Wekker zetten :p?

Shutdown commando op laten starten vanuit geplande taak.
Shutdown commando opgeven met tijdsparameter.

Er zitten hier leuke antwoorden tussen, ik zal eens even proberen. Helaas moest ik gister echt gaan en had ik dus zomaar iets gedownload. Bleek niet goed te gaan. Het programma sloot alleen zichzelf af:p

Kan je hem niet uit laten schakelen door het energie beheer?

Misschien, maar dan moet ik hem later weer terugzetten.
Dan moet ik daar de hele tijd aan denken.

Heb je toch geen programma's voor nodig :-).
Een simpele shutdown kun je gewoon uit Windows regelen.

waarom moeilijk als ook makkelijk kan, met zo programma hoef je aan te klikken downloaden dan uitvoeren en dan kan je tijd instellen, zo wat moeilijk zeg en het duurt denk echt veel 'langer' dan in windows zelf.

maarja ieder ze eigen manier:)

waarom moeilijk als ook makkelijk kan, met zo programma hoef je aan te klikken downloaden dan uitvoeren en dan kan je tijd instellen, zo wat moeilijk zeg en het duurt denk echt veel 'langer' dan in windows zelf.

T..t..t.. Niet zo bijdehand. Ik bedoel het helemaal niet negatief.
Overigens is de tijd in Vista beperkt tot maximaal 10 minuten en dan kan een extern programma van pas komen als je dit handig vindt. Evengoed kan je nog steeds taakbeheer gebruiken maar dat is persoonlijk.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan