Goede dag.
Idd al heel veel verbeteringen aan gebracht, well done!:thumb:
Grappig dat y onthoud op welke site ik zat als k men pg sluit, of dat het al dan niet handig is, durf ik me niet over uitspreken. Dat laat ik aan de rest over
Ik heb wel lang zitten zoeken voor een tab te kunnen sluiten, uiteindelijk bleek dit enkel met f2 te kunnen of via het menu (niet echt gebruiksvriendelijk)
Je vind het blijkbaar ook belangerijker dat de mensen weten dat ze jouw "BN+ Browser" gebruiken dan de site waarop ze op dat moment zitten.

Groot gelijk! uw eigen browser promoten, maar gebruiks vriendelijk is het weer niet
De toetsen combo's zijn origineel, en eenvoudig, maar als ze zowel bij IE/FF (voor de rest heb k geen zin ze te controleren) de zelfde combo's nemen zou ik die gewoon overnemen, zo gaat de gebruiker minder proplemen hebben om over te schakelen op jouw browers.
Het is ook niet moeilijk om een rechterknop evenhandler toe te voegen aan u tabs, zo kan je de gebruiker op die manier ook tabs laten sluiten/toevoegen/...
De text staat ook vrij klein, k vermoe de standaard waarde "8"
Hehe, lachen, heb k net ontdekt: uw "visited pages" is iets extra, maar wanneer je naar een site gaat met meerdere frames, gaat y mooi alle frames optellen

(nog een nadeel van het werken met frames!!!!

)
Ow beina vergeten, het icoontje dat er rechts bijkomt heeft bitter weinig functionaliteit, en staat bij mij enkel in de weg.
swat, dit lijkt me een vrij complete feedback
Nog veel programmeer genot :thumb:
Vriendelijke groet
GustaafDeTweede