DvD op DvD ...?? too big !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

besome_one

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2006
goeiedag,

Heb een dell M6300 met dvd- brander, windows vista business, brand programma roxio is meegeleverd.

Al ik nou een dvd-game wil branden kopieert ie het naar de harde schijf volgens mij ( totale grote van alle bestanden op DVD is 4,2 gb)
Programma vraagt mij een nieuwe RW DVD erin te doen, programma vervolgd z`n opdracht en komt tot de conclusie dat de DVD 4,7 gb te klein is.

Verder gezocht op het internet... kon niet echt een directe reden vinden waarom het NIET zou passen.......ik heb iets gehoord over een image maken.... met een ander programma. Wat kan ik hiervoor het beste in huis halen. Norton ghost, Alc 120 %.

.....

Gr. Sander

Alcohol 120% is een van mijn vaste brandprogramma's, maar daar zal je vast hetzelfde resultaat mee bereiken als bij Roxio. Ik gebruik zelf echter vaak Alcohol 120% en Nero.
En je kunt het inderdaad proberen er een image (.iso-bestand) van te maken. Dit kun je bijvoorbeeld doen met Nero (als je al de mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS hebt). Heb je die nog niet, dan kun je die maken met The FilmMachine, maar dat kost je wel erg veel tijd. Het converteren met FilmMachine moet je rekenen op zo'n 12 uur voor hij compleet klaar is, maar dat gebruik ik in ieder geval.
Maar met een image heb je wel meer kans dat het zal werken. ;)

heb je niet toevallig ergens aangevinkt dat hij naar een imageburner moet branden??? want dan brand hij hem inderdaad naar je harde schijf inplaats van naar de dvd brander.

Als je een omg hebt staan kun je hem makkelijk met imgburn branden is gratis en zo te vinden via google

omg=img :-{

.

Laatst bewerkt:
Alcohol 120% is een van mijn vaste brandprogramma's, maar daar zal je vast hetzelfde resultaat mee bereiken als bij Roxio. Ik gebruik zelf echter vaak Alcohol 120% en Nero.
En je kunt het inderdaad proberen er een image (.iso-bestand) van te maken. Dit kun je bijvoorbeeld doen met Nero (als je al de mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS hebt). Heb je die nog niet, dan kun je die maken met The FilmMachine, maar dat kost je wel erg veel tijd. Het converteren met FilmMachine moet je rekenen op zo'n 12 uur voor hij compleet klaar is, maar dat gebruik ik in ieder geval.
Maar met een image heb je wel meer kans dat het zal werken. ;)

AUDIO_TS en VIDEO_TS voor een GAME DVD:o:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan