Grotere bestanden ( bijv dvd''s ) geven de fout: Doeldiskette is vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

normel

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2007
Hallo,

Ik heb een Dane-Elec 16GB USB Stick Zmate Jelly stick bestaald laatst, 3 dagen terug ontvangen.

Alles werkt gewoon prima, maar nu wil ik een groot .iso bestand kopieren, maar dan geef hij deze foutmelding

Ik weet zeker dat ik nog genoeg ruimte heb .. Het lijkt erop dat de stick, grote bestanden, zoals dvd's en backups niet pakt.
Is dit op te lossen , of moet hij gewoon terug ?

hoe groot is dat ISO bestand? Die memory sticks, kaartjes en externe harde schijven gebruiken over het algemeen FAT32 als bestandssysteem, en dat kan bestanden van maximaal 2GB behappen. Formatteren in NTFS zal het probleem oplossen.

Laatst bewerkt:
hoe groot is dat ISO bestand? Die memory sticks, kaartjes en externe harde schijven gebruiken over het algemeen FAT32 als bestandssysteem, en dat kan bestanden van maximaal 2GB behappen. Formatteren in NTFS zal het probleem oplossen.

En wat doen als de optie NTFS niet beschikbaar is in het formatteer scherm ?
( Ik zie enkel alleen fat 32 )

Dat was het inderdaad, heel erg bedankt voor de advies !

mja... en het kan natuurlijk ook nog op de ouderwetse manier, vanuit een DOS-box:

convert D: /fs:ntfs
waarbij D: de driveletter is

in nederlands: converteer (convert) filesystem (fs) van station D naar NTFS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan